اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها

سمنان مقام اول رقابت‏های کاراته کنترلی استان سمنان را به دست آورد

با برگزاری مسابقات کاراته کنترلی استان سمنان، تیم سمنان توانست در بخش آقایان به رده بالای قهوه‎ای و در بخش بانوان به مقام نخست دست یابد.

سمنان مقام اول رقابت‏های کاراته کنترلی استان سمنان را به دست آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته استان سمنان، مسابقات کاراته کنترلی استان سمنان در دو بخش کاتا و کومیته با حضور 168 کاراته‎کار آقا و خانم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن شهید بهشتی ورزشگاه تختی شهرستان سمنان برگزار شد، در رده‎های زیر قهوه‎ای در بخش آقایان، تیم‎های مهدیشهر با کسب 12 طلا، شش نقره و چهار برنز به مقام اول، سمنان با کسب 9 طلا، هشت نقره و هفت برنز دوم و شهرستان شاهرود با کسب دو طلا، یک نقره و پنج برنز به مقام سوم دست یافتند.

در رده‎های بالای قهوه‎ای در بخش آقایان تیم‎های سمنان با کسب شش طلا، شش نقره و شش برنز به مقام اول، شاهرود شش طلا، سه نقره و 9 برنز دوم و شهرستان مهدیشهر با کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز به مقام سوم دست یافتند. در بخش بانوان نیز سمنان با کسب  11 طلا، 10 نقره و 9 برنز اول، مهدیشهر هفت طلا، سه نقره و شش برنز دوم و شهرستان شاهرود با کسب دو طلا، سه نقره و هفت برنز به مقام سوم دست یافتند.

داوری این دوره از مسابقات نیز با حضور محسن خادمیان‎جدیدی به عنوان سرداور، غلامعلی شیرانی، سیدصادق سیدرضایی، حسن جعفرنژاد، محمدرضا حامدی، علی وفایی‎نژاد، علیرضا ذوالفقاری، شروین صفری، محمدحسین زمانی، ابوذر باباصادق، محمود پاکزادیان و یدالله لاله‎عباسی و همچنین ملیحه مفیدی به عنوان سرداور، زینب حیدری، فاطمه رضائیان، منصوره عرب‎اسدی، صدیقه خوبانی، فریبا قاسمی، فاطمه شجاع‎پور، کلثوم داودی، مرضیه رحیمیان‎نیا، سمیرا سنگسری، سمانه صفوی، سهیلا جمشیدی، ریحانه مفیدی، مریم رضاپور و زهره حاجئی برگزار شد.

در انتها با حضور جمعی از پیشکسوتان کاراته و همچنین مسئولان استانی اهدای جوایز اخلاق به کاراته‎کارها انجام شد که در بخش بازیکنان امیرحسین میرزابابا، امیرحسین فریدونیان و سیدصابر عبدالمنافی به عنوان بازیکنان اخلاق و همچنین سعید خیرآبادی و علی وفایی‎نژاد به عنوان مربیان اخلاق و نیز راضیه جوادیان، الهه خلیلی از بازیکنان و شریعت‎پناهی و اسماعیلی به عنوان مربیان اخلاق این دوره از مسابقات استان سمنان انتخاب شدند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول