اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

انهدام باند سارقان داخل خودرو/کشف 50 فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی کرج گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج اعضای باند سارقان داخل خودرو با 50 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان داخل خودرو/کشف 50 فقره سرقت در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سیدمحمد حقیقی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در محدوده کمالشهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 24 کمالشهر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: اکیپی از ماموران مجرب کلانتری با اعزام به محل سرقت و بررسی موضوع دریافتند که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پیکان سفید رنگ اقدام به سرقت می‌کنند.

حقیقی افزود: ماموران در ادامه با انجام گشت‌های نامحسوس و تلاش‌های شبانه‌روزی سرانجام موفق به رویت خودرو مورد نظر شده و خودرو را در حالی که در حال ورود به گاراژ بود، توقیف و سرنشین آن را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی ماموران با معرفی خود به نام ««مرتضی-ج» به ارتکاب 50 فقره سرقت با همدستی فردی به نام «نصیر-ش» اعتراف کرد و گفت که اموال را پس از سرقت به گاراژی منتقل کرده و به صاحب آن می‌فروختند.

این مسئول اظهار داشت: مالخر که صاحب گاراژی در کرج بود، طی یک عملیات غافلگیرانه از سوی ماموران دستگیر و در بازرسی از گاراژ 82 عدد انواع لوازم سرقتی داخل خودرو کشف شد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های پلیس کرج تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول