اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

افتتاح دومین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در خرم‌آباد

طی مراسمی دومین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در خرم‌آباد افتتاح شد.

افتتاح دومین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل ثبت احوال لرستان ظهر امروز در مراسم افتتاح دومین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در خرم‌آباد گفت:در حال حاضر شش دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در لرستان فعال است.

حسین میر دریکوندی افزود: بر اساس ماده 38 قانون خدمات کشوری و ماده چهار آیین نامه و بهره‌برداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت وبخش عمومی غیر دولتی دومین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در مرکز استان افتتاح شد.

مدیرکل ثبت احوال لرستان اظهار داشت: در حال حاضر چهار دفتر دیگر در شهرستان‌های خرم‌آباد - بروجرد - دلفان و سلسله مشغول ارائه خدمات است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سه دفتر دیگر نیز در شهرستانهای بروجرد - الیگودرز و کوهدشت در سال جاری افتتاح می‌شوند.

دریکوند در ادامه یادآور شد: طی 6 ماه نخست سال جاری آمار ازدواج در استان لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت 11 هزار و 560 ازدواج در لرستان به ثبت رسیده است، عنوان کرد: این در حالی است که این آمار در مدت مشابه سال قبل 12 هزار و 985 مورد بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان متذکر شد: از این میزان ازدواج در سال جاری هفت هزار و 734 مورد مربوط به شهرها و سه هزار و 826 مورد نیز در روستاهای لرستان ثبت شده است.

دریکوند در پایان با بیان اینکه طی سال جاری در هر شبانه‌روز 62 واقعه ازدواج در لرستان به ثبت رسیده است، اذعان داشت: همچنین به طور متوسط در هر ساعت سه واقعه ازدواج در لرستان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول