اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مسئولان به قطب گردشگری در غرب اصفهان توجه داشته باشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان باید به قطب گردشگری در غرب اصفهان توجه ویژه داشته باشند.

مسئولان به قطب گردشگری در غرب اصفهان توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه نطق‌های پیش از دستور در شورای شهر به رسیدگی به مشکلات و مباحث موجود در سطح شهر اختصاص دارد، اظهار داشت: امیدواریم که این نطق‌ها با توجه هر چه بیشتر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه باید یک مکانیزم برای به سرانجام رسیدن این نطق‌ها در نظر گرفته شود، اضافه کرد: این نطق‌ها در برخی از موارد بیان مطالب و مشکلات مردم با استفاده از تریبون شورای شهر است و در برخی موارد نیز بیان مشکلاتی بوده که در سطح شهر مشاهده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه امیدواریم که شهرداری و ادارات مختلف در سطح شهر وظایف و مسئولیت‌های خود را در راستای رسیدگی به این مشکلات به صورت کامل انجام بدهند، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم باید دغدغه تمام مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده باید اعتبارات لازم برای رسیدگی به مشکلات شهر اختصاص داده شود، ادامه داد: در بودجه سال آتی باید اعتبارات لازم به باز‌گشایی گلوگاه‌های محلی و اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر اختصاص داده شود.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه همچنین در بودجه سال آتی باید بودجه‌های لازم به مناطق محروم شهر اختصاص داده شود، تاکید کرد: همچنین در سال آتی سهم شهرداری باید از بودجه مناطق و به ویژه مناطق محروم شهر قطع شود.

وی گردشگری را یکی از نیاز‌های ضروری اصفهان دانست و افزود: مسئولان باید توجه ویژه به قطب گردشگری در غرب اصفهان داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه رسیدگی به آسفالت معابر باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد، گفت: شهرداری باید بودجه‌های لازم را به این موضوع اختصاص بدهد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بحرانی آب همواره مورد توجه مسئولان بوده است، اما رسیدگی به این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: در زمینه مصرف آب، برق و انرژی در اصفهان باید تجدید‌نظر شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر شهر در زمینه مباحث آب، برق و مباحث زیست محیطی با مشکلات جدی و اساسی مواجه است، ادامه داد: در حال حاضر الگوی مصرف مشخصی در زمینه آب وجود ندارد و باید یک الگوی مصرف مشخصی در زمینه مصرف آب در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات زیر‌بنایی لازم در راستای آموزش شهروندان به منظور اصلاح الگوی مصرف باید انجام شود، تصریح کرد: امیدواریم با این موضوع بسیاری از مشکلات موجود در اصفهان برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروگاه‌های موجود در اصفهان با مصرف سوخت مازوت آلودگی‌های بسیاری را برای شهر ایجاد می‌کنند، اضافه کرد: مسئولان مربوطه باید راهکار‌های لازم را در راستای رسیدگی به این وضعیت اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرعت‌گیر‌ها به صورت گربه ماهی در سطح شهر نصب شده است، تاکید کرد: مسئولان باید علائمی را در کنار این سرعت‌گیر‌ها ایجاد کنند تا با این علائم هشدار‌های لازم به رانندگان داده شود.

نصراصفهانی با تأکید بر اینکه در بودجه امسال احداث تقاطع غیر‌همسطح سهروردی پیش‌بینی شده بود، افزود: اما در حال حاضر هنوز اقدامی در راستای احداث این تقاطع انجام نشده است.

انتهای پیام/63004/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول