اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مسئولان بندر ریگ مطرح شد

قول نماینده مردم بوشهر در مجلس برای پیگیری مشکلات حقوق و اضافه کار کارمندان بندر ریگ

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، قول پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات کارمندان شهرستان گناوه را در خصوص اضافه کار به مسئولان این شهرستان داد.

قول نماینده مردم بوشهر در مجلس برای پیگیری مشکلات حقوق و اضافه کار کارمندان بندر ریگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در نشست با بخشدار بندر ریگ با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، اظهار داشت: مدیران اجرایی همچنین شهردار و شورای شهر به آنچه فکر می‌کنند در جهت اجرایی شدن آن تلاش کرده و از کسانی که می‌توانند حمایت کنند بخواهند تا وارد صحنه شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمادگی تام و تمام دارم که مسئولان را برای انجام کارهای آنها حمایت و کمک کنم، ادامه داد: پیگیری جدی امور، طراحی و دفاع از طرح به عهده شما خواهد بود.

وی بر اولویت‌بندی مسائل تأکید کرد و افزود: مشکلات را باید براساس اولویت بررسی کرد تا بتوان بر همین اساس در نشست با مسئولان بلندپایه این موضوعات را پیگیری کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، نقش هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای را در تأمین نیروی کارآمد و متخصص بسیار مهم و ضروری دانست و متذکر شد: از مدیرعامل نفت و مدیر فنی و حرفه‌ای کشور خواسته‌ام تا هنرستان‌ها را تجهیز و آنها را تقویت کنند تا این هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای بتوانند نیروی کار آنها را با تخصص لازم فراهم کنند.

وی، داشتن برنامه و طرحی جامع را عامل موفقیت عنوان کرد و ابراز داشت: باید برای مسائل و موضوعات خود طرح داشته باشیم و نقشه راه طرح‌ریزی کنیم.

جمیری با طرح این سئوال که چرا نباید از توان این مناطق استفاده شود، اذعان داشت: فکر کنیم چه کارهایی در حوزه گردشگری می‌توانیم برای این منطقه انجام دهیم و در این خصوص سرمایه‌گذاران را دعوت کنیم و آنها را توجیه کنیم که چه کاری انجام بدهند تا هم برای شهر و هم برای آنها صرف داشته باشد.

در ادامه نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست مسئولان شهرستان گناوه و بخش بندر ریگ مبنی بر عدم پرداخت اضافه کار به کارمندان این منطقه، قول پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات کارمندان شهرستان گناوه را در خصوص اضافه کار به مسئولان این شهرستان داد.

در این جلسه، غلامعلی حبیبی‌منش، فرماندار شهرستان گناوه از پیگیری‌های مداوم مسائل و مشکلات شهرستان گناوه از نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ موضوعات مجتمع فرهنگی هنری، ورودی شهر بندر ریگ، پروژه و ساماندهی رود شور، بحث انتظامی و امنیتی بندر ریگ، تخصیص اعتبارات مناسب برای شهرستان گناوه و بخش ریگ، بحث بهداشت و درمان، زیباسازی شهری، روشنایی معابر از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول