اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد:

نمود واقعی کار بسیج دانشجویی زمانی‌ است که فردی مثل چمران تربیت کند

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی هنگامی می‌تواند اوج سازندگی خود را نشان دهد که تنها یک فرد مثل چمران تحویل جامعه دهد.

نمود واقعی کار بسیج دانشجویی زمانی‌ است که فردی مثل چمران تربیت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید داوود موسویان شامگاه شنبه در همایش تشکیلاتی مدرسه عشق که به همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: اگر حمل بر اغراق نباشد بهترین دوران بسیج دانشجویی در دانشگاه یاسوج به سال‌های 75 تا 80 برمی‌گشت.

وی با بیان اقدامات انجام شده در آن دوره ادامه داد: از این حیث آن دوره را بهترین می‌دانم که هنوز مجموعه بسیج پس از سال‌ها دوری ظاهری و فارغ‌التحصیل شدن، اعضا ارتباط تشکیلاتی خود را حفظ کرده‌اند.

مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج افزود: بسیج و تشکل بسیج دانشجویی نباید ارتباط تشکیلاتی خود را به صرف فارغ‌التحصیل شدن تعطیل کنند چرا که تفکر بسیجی قابل فراموشی نیست.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان تصریح کرد: هنگامی این یک میلیون فارغ‌التحصیل دانشجوی بسیجی می‌توانند نمود کار خود را بهتر متصور شوند که از میان آنها یک فرد همچون چمران خروجی داشته باشند.

وی با برشمردن ویژگی‌ها و خصوصیت شهید دکتر چمران اضافه کرد: وقتی یک فرد عارف و دانشمند همچون چمران با مدارج علمی بالا آن‌چنان عاشقانه به پیشواز شهادت می‌رود بهترین الگو برای دانشجوی بسیجی است.

موسویان با ذکر این مطلب که باید چتر بسیج دانشجویی برای همه باز باشد، متذکر شد: باید همه با هر سلیقه و تفکری در چارچوب نظام و انقلاب بتوانند در این تشکل حضور داشته باشند.

انتهای پیام/2571/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول