اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

حراست از تفکر بسیجی رسالت آحاد مردم جامعه است

امام جمعه خوی گفت: حفاظت و حراست از تفکر و اندیشه بسیجی رسالت آحاد مردم در جامعه اسلامی است.

حراست از تفکر بسیجی رسالت آحاد مردم جامعه است

حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: حفظ و حراست از تفکر و اندیشه بسیجی وظیفه عمومی آحاد مردم در جامعه اسلامی است.

وی هفته بسیج را فرصت مناسبی برای تجلیل از بسیجیان فعال و پیرو ولایت عنوان کرد و افزود: باید اندیشه و تفکر بسیجیان نیز در این روزها به درستی در میان جوانان تبیین شود تا با علم به حقانیت اندیشه آنان، حافظ این اندیشه و تفکر باشند.

موسوی شکوری بر شاخص‌های تفکر بسیجی نیز اشاره کرد و گفت: بسیجی پیوند ناگسستنی با ولایت دارد و اطاعت آگاهانه بسیجیان از ولی امر مسلمین از مشخصه‌های بارز آنان است.

وی اخلاص و ایمان به خداوند را از دیگر ویژگی‌های مهم تفکر بسیجی عنوان و خاطرنشان کرد: حـریـت و آزادی در عـبودیـت را نیز می‌توان از ابتدایی‌ترین مشخصه‌های یک بسیجی در جامعه اسلامی نام برد.

وی در این میان به روحیه والای عدالت‌خواهی و استکبارستیزی همه‌جانبه بسیجیان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: این روحیه آنان توأم با بصیرت و آگاهی بوده و از وجود صفا و صمیمیت در اندیشه آنها ناشی می‌شود.

شهادت‌طلبی؛ آرزوی دیرینه بسیجیان

امام جمعه خوی شهادت‌طلبی را آرزوی دیرینه بسیجیان بیان کرد و گفت: ایثار و از خود گذشتگی در رفتار و عملکرد یک بسیجی به خوبی طنین‌انداز است و این خود در کنار اطاعت از ولی امر مسلمین، یکی از عوامل اصلی در گرایش افراد به بسیج بوده است.

موسوی شکوری تصریح کرد: زهد، قناعت، تواضع و صمیمیت از دیگر ویژگی‌های تفکر بسیجی است که لازمه موفقیت و پیشرفت چنین تفکری، پشتیبانی و حراست آحاد و عموم جامعه است.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول