اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیریک:

تبعیت‌پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج است

فرماندار سیریک گفت: اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج است که بسیج همیشه تابع محض ولایت فقیه بوده و هست.

تبعیت‌پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری صبح امروز در دیدار با بسیجیان نمونه شهرستان سیریک ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: مهم‌ترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن، جهاد همه جانبه در راه خدا و نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر جنبه‌های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.

وی افزود: اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج است که بسیج همیشه تابع محض ولایت فقیه بوده و هست و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می‌داند.

فرماندار سیریک با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است، اظهار داشت: بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می‌داند و بسیجیان همیشه به اشکال مختلف در عرصه‌های فرهنگی با دشمنان مقابله می‌کنند که تلاش برای افزایش آگاهی‌های دینی، تقویت ایمان و افزایش بصیرت و تیزبینی در مسائل سیاسی و اجتماعی، خنثی کردن شایعات و ترفندهای تبلیغاتی دشمن و امر به معروف و نهی از منکر در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان از دیگر برنامه‌های بسیج است.

اسفندیاری یادآور شد: منظور از مردمی بودن بسیج این است که آنان از متن ملت برخاسته و به صورت خودجوش و حرکتی مردمی به عضویت این تشکیلات پیوستند و در راستای مصالح و آرمان‌های نظام به پیروی از ولایت فقیه پرداخته و حضور رده‌های مقاومت بسیج در کلیه اقشار و اصناف و اقصی نقاط کشور و پذیرش و جذب آحاد مردم در سنین مختلف نماد واقعی مردمی بودن بسیج در کشور جمهوری اسلامی ایران است. 

فرماندار سیریک بیان داشت: مانورها، حرکت‌ها و مأموریت‌های بسیج که در ارتباط با انقلاب و نظام بوده همیشه زمینه‌ساز افزایش بصیرت برای بسیجیان و مردم شده و همان‌طور که در دوران دفاع مقدس و جنگ بصیرت افزایی حرف اول و نکته اساسی در پیروزی دلاورمردان و ایثارگران بود امروز مأموریت‌های بسیج نیز به طور طبیعی در راستای افزایش بصیرت در زمینه‌های مختلف در سطح جامعه است.

یادآور می‌شود: در شهرستان سیریک پنج حوزه مقاومت بسیج خواهر و برادر، 34 پایگاه مقاومت بسیج با 10 هزار و 968 نفر بسیجی فعالیت مختلف فرهنگی هنری و تربیتی آموزشی فعالیت دارد.

انتهای پیام/88004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول