اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه سیار روستایی بشرویه خبر داد

عضویت 400 کودک و نوجوان در کتابخانه سیار بشرویه

مسئول کتابخانه سیار روستایی بشرویه گفت: حدود 400 کودک و نوجوان به عضویت این کتابخانه درآمده‌اند.

عضویت 400 کودک و نوجوان در کتابخانه سیار بشرویه

حمید رمضانیان‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان روستاها که از امکانات کمتری در عرصه کتابخانه بهره‌مند هستند از اهداف اصلی راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار است.

وی ادامه داد: کتابخانه سیار روستایی بشرویه از اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون 15 روستای این شهرستان را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

4700 کتاب در کتابخانه سیار بشرویه موجود است

مسئول کتابخانه سیار روستایی بشرویه از وجود 4 هزار و 700 جلد کتاب در این کتابخانه خبر داد و متذکر شد: ایجاد توازن بین امکانات فرهنگی به‌ویژه در زمینه کتاب و کتابخوانی، بین کودکان شهر و روستا از دیگر اهداف تاسیس کتابخانه‌های سیار است.

رمضانیان از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته کتاب در روستاهای بشرویه خبر داد و تصریح کرد: در این هفته از 10 نفر از اعضای فعال و برتر کتابخانه سیار روستایی تجلیل به عمل آمده است.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب در این کتابخانه خبر داد و تاکید کرد: این نمایشگاه با محوریت کتاب‌های مذهبی و پیرامون قیام عاشورا و معرفی شخصیت‌های کربلا برگزار شده است.

برگزاری مسابقه یک داستان یک تصویر

مسئول کتابخانه سیار روستایی بشرویه افزود: همچنین برگزاری مسابقه یک داستان یک تصویر، بازبینی کتاب‌های کتابخانه سیار و طرح مسابقه جدول پیرامون زندگانی امام حسین (ع) از جمله دیگر برنامه‌های اجرایی این کتابخانه در هفته کتاب است.

رمضانیان اذعان داشت: ارایه خدمات فرهنگی و هنری در روستاها با توجه به پراکندگی جمعیت روستایی و سطح سواد آنها و همچنین فراهم آوردن سرگرمی و شرایط مناسب برای مطالعه با راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار به خوبی مهیا می‌شود.

انتهای پیام/69006/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول