اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

تعامل نیروی انتظامی و بسیج موجب امنیت پایدار می‌شود

فرمانده انتظامی فارس گفت:تعامل نیروی انتظامی و بسیج موجب امنیت پایدار می‌شود.

تعامل نیروی انتظامی و بسیج موجب امنیت پایدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، سردار سیروس سجادیان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بدون شک، تشکیل بسیج مستضعفین پدیده منحصر به فردی است که جزو افتخارات انقلاب اسلامی و از ابتکارات حضرت امام راحل(ره) به حساب می‌آید.

وی بیان کرد: امنیت امروز جامعه مدیون تلاش و فداکاری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بوده و حفظ و در حال حاضر حراست از ارزش‌های شهدا، در جامعه لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: با تعامل و همکاری بسیج و نیروی انتظامی می‌توان بر مشکلات غلبه و امنیت پایدار را در جامعه به وجود آورد.

سجادیان اذعان داشت: بسیج با انگیزه الهی، اهداف متعالی نظام اسلامی را بیش از گذشته تحقق بخشیده و همگی ما باید به بسیجی بودن خود افتخار کنیم.

وی متذکر شد: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند تا جامعه از دین جدا نباشد و ما باید پاسدار خون شهدای عزیز و گرانقدر باشیم.

فرمانده انتظامی فارس بار دیگر ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان دلاور و جان برکف، موفقیت و توفیق روزافزون آنان را از درگاه الهی خواستار شد.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول