اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

پرداخت بیش از یک‎میلیارد ریال به مددجویان آسیب‎دیده خراسان‎جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‎میلیارد و 347 میلیون ریال در راستای حمایت از مددجویان آسیب‎دیده از بلایای طبیعی در استان هزینه شده است.

پرداخت بیش از یک‎میلیارد ریال به مددجویان آسیب‎دیده خراسان‎جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، علی‎اکبر نخعی اظهار داشت: با توجه به اینکه نمی‌توان زمان وقوع بلایای طبیعی را پیش‌بینی کرد، اما با انجام آموزش‎های لازم و اقدامات پیشگیرانه می‌توان خسارت‌های احتمالی ناشی از وقوع اینگونه حوادث را کاهش داد، بنابراین در این راستا از سوی کمیته امداد استان به همه مددجویان زیرپوشش (شهری و روستایی) آموزش‎های لازم ارائه شده تا در صورت بروز حوادث احتمالی، از خسارت‌های شدید جلوگیری شود.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‎میلیارد و 347 میلیون ریال در راستای حمایت از مددجویان آسیب‎دیده از بلایای طبیعی در استان هزینه شده است.

وی گفت: برای مددجویانی که بر اثر حوادث طبیعی دچار آسیب شده‌اند، کارشناسان این نهاد به محل اعزام و پس از بررسی، بخشی از خسارت وارده پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، احداث 50 واحد مسکونی مقاوم در برابر حوادث طبیعی، تعمیر و بازسازی 9 واحد مسکونی، توزیع 273 سبد غذائی و بهداشتی و توزیع لوازم خانگی ضروری را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه به مددجویان زیر پوشش عنوان کرد.

انتهای پیام/69008/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول