اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

15.7 میلیارد تومان تسهیلات خرید ادوات کشاورزی پرداخت می‎شود

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 15 میلیارد و 750 میلیون تومان تسهیلات بانکی از خط اعتباری مکانیزاسیون بابت خرید کمباین، تراکتور و ادوات تخصیص داده شد.

15.7 میلیارد تومان تسهیلات خرید ادوات کشاورزی پرداخت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، روح‌الله فاطمی اظهار کرد: 15 میلیارد و 750 میلیون تومان تسهیلات بانکی از خط اعتباری مکانیزاسیون بابت خرید کمباین، تراکتور و ادوات تخصیص داده شد.

 وی افزود: این تسهیلات بابت ادوات با اولویت ماشین‌آلات حفاظتی شامل خاک‌ورزی و کشت مستقیم تخصیص داده شده و شهرستان لردگان، شهرکرد، بروجن هر کدام با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 362 میلیون تومان بیشترین رقم تسهیلات و شهرستان بن و کوهرنگ و سامان با مبلغ 800 میلیون تومان کمترین میزان دریافت تسهیلات در این بخش را به خود اختصاص داده‌اند.

 فاطمی با اشاره به اینکه تسهیلات به ماشین‌آلاتی اختصاص دارد که مورد تایید باشند، گفت: کشاورزان محترم می‌توانند لیست ماشین‌آلات مورد تایید را در سایت مکانیزاسیون مشاهده کنند.

 رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 80 درصد هزینه خرید ادوات از طریق تسهیلات به کارخانه سازنده تحویل داده می‌شود و 20 درصد از طریق آورده شخصی است.

 وی ادامه داد: از تاریخ واریز وجه تا زمان تحویل دستگاه شرکت سازنده موظف است 18 درصد سود و در صورت تاخیر در زمان تحویل 24 درصد سود به سپرده اختصاص دهد.

 فاطمی خاطرنشان کرد: شهرستان‌هایی که با مشکل سند مالکیت برای خرید ماشین و ادوات روبرو هستند می‌توانند از ارائه ضمانت تلفیقی استفاده کنند و در این صورت 50 درصد ارزش ماشین‌آلات و ادوات و 50 درصد دیگر با ضمانت و یا ارائه سند مالکیت شهری در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/68001/ل/ا3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول