اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای مازندران مطرح کرد

نبود استخر استاندارد مهم‌ترین مشکل شناگران مازندران

سرپرست هیئت شنای مازندران گفت: مهم‌ترین مشکل ورزشکاران شناگر نبود استخر 50 متر استاندارد در استان است.

نبود استخر استاندارد مهم‌ترین مشکل شناگران مازندران

نقی اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ساری تصریح کرد: در حال حاضر در بیشتر استان‌ها شناگران در استخر استاندارد تمرین می‌کنند اما در هیچ جای مازندران استخر استاندارد 50 متر که برای مسابقه رسمی است، وجود ندارد.

وی یکی دیگر از مشکلات شنای استان را مشخص نبودن وضعیت این هیئت عنوان کرد و افزود: مد‌ت‌ها است که شناگران بی‌تکلیف هستند زیرا مجمع عمومی هیئت شنای استان برای انتخاب رئیس هیئت برگزار نمی‌شود و بارها کنسل شد.

سرپرست هیئت شنای مازندران بیان داشت: با توجه به مشکلات شاهد درخشش ورزشکاران شناگر مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور در شیراز بودیم.

اباذری از موفقیت ورزشکاران شنای استان در مسابقات قهرمانی کشور در شیراز خبر داد و اظهار داشت: در این مسابقات شناگران مازندرانی موفق به کسب هشت مدال شدند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در ماده‌های مختلف ابراز داشت: پیام غلامی،آرش قبادی و عارف صفدرنیا از مازندران به سه مدال نقره رسیدند.

اباذری در پایان از کسب پنج مدال برنز توسط شناگران مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و اذعان داشت: امیر محمد کاظمی، عارف صفدرنیا، مهدی محروق، پیام غلامی، آرش قبادی و علی قندی نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول