اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت

صدور بیش از 80 پروانه کاربرد علامت استاندارد در خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان از صدور بیش از 80 پروانه کاربرد علامت استاندارد در آبان ماه سال‌جاری در سطح استان خبر داد.

صدور بیش از 80 پروانه کاربرد علامت استاندارد در خوزستان

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: موافقت کمیته علائم استاندارد استان خوزستان به منظور صدور 6 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و سه پروانه تشویقی و سه مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد در آبان ماه سال‌جاری در استان خوزستان صورت گرفته است.

وی افزود: پرونده واحدهای تولیدی در زمینه‌های مختلف از جمله ساختمانی، صنایع غذایی و کشاورزی، ساختمانی و معیار مصرف انرژی هستند.

مدیرکل استاندارد خوزستان اضافه کرد: اعضای کمیته علائم موافقت خود را برای صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد تولیدی عسل قند آبادان برای محصول قند کله شکسته، با علامت تجارتی ثبت شده و دشت لاله ایذه برای محصول بیسکویت خشک با نام تجارتی فربن، عیسی نظرپور برای محصول بتن آماده C25 و رحیم کریمی برای محصول بتن آماده C25 و کشت و صنعت دهخدا برای خدمت معیار مصرف انرژی با نام تجارتی شادیانه و همچنین صدور پروانه استاندارد تشویقی برای واحد تولیدی خوشه زرین امید برای محصول بسته بندی سویا، بسته بندی آرد برنج و بسته بندی ذرت با نام تجارتی گلباران اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیته موافقت خود را به منظور صدور مجوز برای واحدهای تولیدی رینگ سایپا برای فرآورده رینگ غزال با علامت تجارتی ثبت شده، شهید رجایی برای فرآورده لیمو شیرین و فرآورده‌های گوشتی ممتازان برای فرآورده قارچ برگر نیز اعلام کردند.

دهدشتی‌زاده از صدور 83 پروانه کاربرد علامت استاندارد و همچنین 24 مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال‌جاری تا به حال نیز خبر داد.

وی در پایان گفت: مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد، برای سایر انواع یک فرآورده که دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یکسانی باشند به شرط یک نوبت انطباق فرآورده با الزامات ملی مربوطه صادر می‌شود.

انتهای پیام/72001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول