اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد

ضرورت مشارکت بخش خصوصی برای توسعه کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باید بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی مشارکت جدی داشته باشد.

ضرورت مشارکت بخش خصوصی برای توسعه کرج

غفور قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شیوه‌های مدیریتی در تمام جهان نسبت به دهه‌های مختلف تغییر کرده و مقوله مدیریت دیگر تک‌بعدی نیست.

وی تصریح کرد: بر اساس شیوه‌های مدیریتی جدید، مدیرانی موفق خواهند بود که بتوانند از همه ظرفیت‌‌های موجود برای رفع مشکلات و اجرای طرح‌های توسعه‌ای سود ببرند و در این زمینه نقش بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی، مهم و تاثیرگذار است.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر افزود: به طور قطع دیگر دولت‌ها نمی‌توانند به تنهایی مسئولیت طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای را بر عهده بگیرند و در مدیریت نوین دولت‌ها بیشتر وظایف نظارتی و هدایت‌‌کننده را بر عهده دارند.

*کرج نیازمند برنامه‌های عمرانی بلندمدت است

قاسم‌پور با اشاره به نیازها، کمبودها و کاستی‌های شهرستان کرج گفت: مرکز استان البرز در حوزه‌های مختلف نیازها و کمبودهایی دارد که برای رفع آنها باید برنامه‌ بلندمدت و کلان‌نگر داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در سال‌های گذشته به این دلیل بود که کلانشهر کرج تحت‌الشعاع تهران قرار داشت که با تاسیس استان البرز این مشکل برطرف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در کنار تمام کاستی‌ها و کمبودها، مرکز استان البرز دارای توانمندی‌ها و نقاط قوت بسیاری است که اگر به درستی از آنها استفاده کنیم، بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد.

قاسم‌پور افزود: یکی از مهم‌ترین توانمندی‌های کرج و حتی استان البرز بخش خصوصی، به ویژه فعالان حوزه‌های مهمی چون صنعتی و کشاورزی است.

وی تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی بلندمدت که یکی از مهم‌ترین نیازهای کرج است باید از توانمندی بخش خصوصی به درستی استفاده کنیم.

قاسم‌پور گفت: این امر بدون ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت از فعالان بخش خصوصی محقق نمی‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید شرایط تشویق این بخش را برای ورود به عرصه عمران و توسعه مرکز استان البرز فراهم کنند.

وی در پایان گفت: در بحث مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر تلاش‌های خوبی برای دعوت و جذب مشارکت بخش خصوصی در دستور کار دارد که امیدواریم این تلاش‌ها با همراهی دستگاه‌های اجرایی محقق شوند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول