اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان:

بسیج سازندگی ارتباط تنگاتنگ با جهاد کشاورزی دارد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیج سازندگی به منظور انجام بهتر فعالیت‌های خود در عرصه‌های مختلف با ارگان‌های چون جهاد کشاورزی ارتباطی تنگاتنگ دارد.

بسیج سازندگی ارتباط تنگاتنگ با جهاد کشاورزی دارد

سید حسین انوری امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در حاشیه نمایشگاه بزرگ دستاوردهای تخصصی بیست قشر مختلف بسیج اظهار کرد: بسیج سازندگی به دنبال اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی، اقداماتی را در راستای اجرای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در کشور انجام داده است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی استان اصفهان نیز به تبع آن فعالیت‌هایی را صورت داده است و لازم به ذکر است همه فعالیت‌های بسیج سازندگی استان اصفهان در سه محور مردمی کردن اقتصاد، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: بسیج سازندگی به منظور انجام بهتر فعالیت‌های خود در عرصه‌های مختلف با ارگان‌های چون جهاد کشاورزی ارتباطی تنگاتنگ دارد.

وی افزود: از جمله عرصه‌هایی که تاکنون موفق به انجام آن شده‌ایم، پروش مرغ بومی بوده است که با همکاری تعاونی‌های مردم نهاد بیش از 360 هزار مرغ بومی را در سطح استان اصفهان پرورش داده‌ایم.

انوری ابراز کرد: پرورش مرغ بومی از طرح‌های بلندمدت است که از لحاظ هزینه‌ای و ژنتیکی مناسب است.

وی عنوان کرد: بسیج سازندگی استان اصفهان توانسته است در بحث بیان‌زدایی و کنترل ریزگردها رتبه نخست کشور را کسب کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان تاکید کرد: استان اصفهان با توجه به اینکه استانی کویری است و ریزگردها یکی از معضلات بزرگ در استان‌های کویری مطرح می‌شود، طی درخواستی که سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر کنترل ریزگردها داشته، موفق شدیم 8 هزار و 500 هکتار از اراضی آران و بیدگل، خوروبیابانک، نایین را تحت پوشش بیابان‌زدایی قرار دهیم و موفق به کسب رتبه نخست در سال 90 -91 در کشور شدیم.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی استان سعی کرده همواره در انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی بیشتر بر سه محور هدایت، نظارت و هماهنگی با دستگاه‌ها و تعاونی‌های مردم نهاد و بسیج نهاد تاکید می‌کند.

انوری خاطرنشان کرد: از دیگر عرصه‌هایی که بسیج سازندگی به صورت جدی در آن وارد شده است، ساخت استخرهای پرورش ماهی است که این استخرهای خاکی علاوه بر پرورش ماهی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و تولید محصولات نیز استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون موفق شده‌ایم حدود 200 استخر را در استان احداث کنیم و همچنین با پرورش حدود 700 هزار ماهی گرمابی در این استان اشتغال‌زایی ایجاد کرده‌ایم.

انتهای پیام/63001/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول