اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

فقط 4 درصد شوشتری‌ها عوارض شهرداری پرداخت می‌کنند

شهردار شوشتر گفت: تنها 4 درصد شوشتری‌ها عوارض پرداخت می‌کنند و به این دلیل باید فکری برای این میزان کرد.

فقط 4 درصد شوشتری‌ها عوارض شهرداری پرداخت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: حداکثر در شوشتر 4 درصد مردم عوارض پرداخت می‌کنند و به این دلیل باید برای افزایش این میزان فکری اساسی کرد.

وی با اشاره به اینکه بدهی‌های انباشته‌ای در شهرداری شوشتر وجود دارد، گفت: باید مردم را برای پرداخت عوارضات شهرداری تشویق کنیم و در این راستا باید سیاست‌های تازه‌ای در نظر گرفته شود.

دُر با اشاره به اینکه وصول بدهی‌های مردمی در شوشتر در سه بخش است، خاطرنشان کرد: در بخش‌های مسکونی، خدماتی و تجاری بدهی داریم و باید تلاش کنیم تا این بدهی‌ها را از مردم وصول کنیم.

وی افزود: می‌توانیم برای این مسئله از بخش خصوصی استفاده کنیم و به ازای پرداخت بدهی‌ها درصدی ناچیز به پیمانکار پرداخت کنیم تا شهرداری از وصول بدهی‌ها منتفع شود.

شهردار شوشتر تاکید کرد: وصول بدهی‌های شهرداری شوشتر در شرایط کنونی با توجه به ارزش پولی اهمیت دارد و در غیر این صورت وصول این بدهی‌ها در ماه‌های و سال‌های آینده خیلی نمی‌تواند در شرایط کنونی شهرداری تاثیر چشم‌گیری بگذارد و به این دلیل باید در این بخش زمان را غنیمت شمرد.

دُر افزود: شهرداری شوشتر آمادگی دارد تا همه نظرات شورای اسلامی شهر را درباره وصول بدهی‌های معوق شهرداری به کار بندد و در این زمینه آماده اعلام نظر شورای اسلامی شهر شوشتر هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرداری شوشتر در شرایط کنونی بیش از 190 میلیارد ریال بدهی وق دارد.

انتهای پیام/72006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول