اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

مصوبات شورای شهر زنجان مد نظر شهرداری زنجان قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری مصوبات شورای اسلامی چهارم زنجان را مد نظر قرار دهد.

مصوبات شورای شهر زنجان مد نظر شهرداری زنجان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر صیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده توسط شورای چهارم زنجان اظهار داشت: این مصوبات مورد توجه مدیریت جدید شهری زنجان قرار گیرد.

وی برگزاری کارگروه کمیسیون 100 را از جمله مصوباتی اعلام کرد که تاکنون عملیاتی نشده است و افزود: احداث سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر بر اساس اولویت‌ها از دیگر مصوبات شوراست.

صیدی طراحی بدنه خیابان‌های دلجویی و زینبیه شرقی را از دیگر مصوبات شورای اسلامی شهر زنجان اعلام کرد و گفت: این طراحی بر اساس صدور پروانه‌های مرتبط انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی چهارم زنجان مکان‌یابی مناسب جمعه بازار را از دیگر مصوبات عنوان و ادامه داد: مکان‌یابی جدید برای آرامستان‌ها و یا تثبیت آرامستان فعلی دیگر مصوبه شورای اسلامی شهر چهارم زنجان بوده است.

صیدی مناسب‌سازی شهر برای معلولان، بهبود خدمات‌رسانی به ساکنان مناطقی از شهر زنجان مانند سایان، خان‌دره و قسمتی دیگر از شهر را از دیگر مصوبات شورا در طول رسمی شدن مسئولیت اعلام کرد.

وی به قرارداد امضا شده برای تدوین طرح مطالعاتی توسعه شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: بودجه سال آینده زنجان باید بر اساس این سند تهیه شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به در پیش بودن تدوین بودجه سال آینده شهرداری زنجان افزود: برای پیشگیری از اتلاف وقت کمیسیون‌های مربوطه در تنظیم بودجه حاضر شوند.

صیدی بهبود اوضاع ترافیکی به ویژه هسته مرکزی شهر را از نیازهای جدی زنجان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح سبزه‌میدان، طرح بازیافت زباله، احداث پارک بانوان در سمت دیگر شهر و احداث پارکینگ‌های طبقاتی به عنوان طرح‌های ماندگار مدّنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول