اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار لرستان:

۱۱۶ پروژه توسط بسیج سازندگی لرستان در دست اجرا‌ست

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: ۱۱۶ پروژه توسط بسیج سازندگی لرستان در دست اجراست.

۱۱۶ پروژه توسط بسیج سازندگی لرستان در دست اجرا‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید کیان‌پور عصر امروز در همایش دانشجویان بسیجی طرح هجرت که به مناسبت هفته بسیج در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی یک اولویت است برای ما که بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 116 پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران لرستان در مناطق محروم لرستان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در دست اجرا است، گفت: تجربه نشان داده است که اردوهای هجرت به مناطق محروم موفق بودند و ما باید با کمک این اردوها بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم محروم این استان ارائه دهیم.

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه استانداری لرستان آماده است تا تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی این استان و استانداری برای ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم اعلام آمادگی می‌کنیم و از بسیج سازندگی استان می‌خواهیم هر آنچه در توان دارند برای رفع محرومیت این استان به کار گیرند.

کیان‌پور خاطرنشان کرد: امروز توسط بسیج سازندگی پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، صنعت و معدن و... در سطح استان در حال انجام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: استانداری لرستان در این زمینه نهایت همکاری خود را با بسیج سازندگی در آینده خواهد داشت و امیدواریم که بسیج سازندگی بتواند پروژه‌هایی که آغاز کرده است به خوبی به اتمام برساند.

کیان‌پور گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است که از بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: استان لرستان در تمام زمینه‌ها استعدادهای فراوانی دارد که امیدواریم با کمک بسیج بتوانیم این استعدادها را شکوفا کنیم.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول