اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور

ترکیب تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم مشخص شد

ترکیب نهایی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مشخص شد.

ترکیب تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از سوی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان زمان و نحوه برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مشخص شد و بر همین اساس تیم‌ها این روزها تمرینات نهایی خود را برای حضور موفق در این رقابت‌ها انجام می‌دهند.

یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس است که قصد دارد به نمایندگی از فوتبال بانوان استان قم برای نخستین‌ بار در این سطح از فوتبال بانوان کشور حضور یابد.

در واقع این برای نخستین بار است که در تاریخ ورزش قم قرار است تیمی به نمایندگی از فوتبال بانوان استان قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور شرکت کند، اتفاقی که می‌توان آن را برای بروز توانمندی و استعداد بانوان فوتبالیست قم به فال نیک گرفت.

با تلاش‌هایی که صورت گرفته این تیم با حمایت‌های مالی و معنوی مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس قم در بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور حضور می‌یابد و امید زیادی وجود دارد که عملکرد خوبی در رقابت با حریفان داشته باشد.

از سوی کادر فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم اسامی بازیکنان این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور در حالی معرفی شد که زهره اسکندری و مونا عبداللهی به عنوان دروازه‌بان در این تیم حضور خواهند داشت.

همچنین دیگر بازیکنان تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم خانم‌ها فرشته بابایی، آزاده قمری، نسرین اکبری، الهه محمدی، رضوان مرادی، فاطمه بادران، زهرا فتاحی، شادی بهرامی، سمیه رمضانی، آرزو رنجبر، فریده موسوی‌تبریزی، عاطفه فرهنگیان، عارفه فردوسی‌پور، آزاده رسولی، معصومه دین‌محمدی، طاهره کتابی، اعظم محمودلو، فهیمه عباسی‌فرد، فاطمه کلایی، زهرا نیک و محبوبه شیرانی هستند.

تمرینات تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم برای حضور قوی و موفق در این مسابقات نیز روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و این تیم از نیمه دوم آذرماه در لیگ دسته اول کار خود را آغاز می‌کند.

همچنین سمیه تیموری به عنوان مدیر در راس کادر مدیریتی این تیم حضور دارد ضمن اینکه سمیه دوستدار مسئولیت سرپرستی این تیم را عهده‌دار است و آمنه رسولی نیز به عنوان مربی در راس کادر فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول