اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه سمنان

سومین سمینار علوم و فناوری‎های شناختی دانشگاه‎های کشور برگزار می‎شود

دانشگاه سمنان به عنوان سومین دانشگاه کشور، سمینار علوم و فناوری‎های شناختی (فرصت‎ها و تهدیدها) را با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‎ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار می‎کند.

سومین سمینار علوم و فناوری‎های شناختی دانشگاه‎های کشور برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل روابط عمومی دانشگاه سمنان، رئیس دانشگاه سمنان در جلسه برنامه‎ریزی این سمینار گفت: با توجه به اینکه علوم‎شناختی و فناوری‎های آن از حوزه‎های بسیار جدید دانش به شمار می‎روند و در رشد و توسعه کشور نقش بسزایی دارند، وزارت علوم درصدد معرفی، ایجاد و گسترش این رشته‎ها در دانشگاه‎های کشور است.

علی خیرالدین ادامه داد: به همین منظور مقرر شد ستاد توسعه علوم و فناوری‎های شناختی با همکاری دانشگاه‎های کشور سمینارهایی را برگزار کند که دانشگاه سمنان به عنوان سومین دانشگاه کشور بعد از دانشگاه‎‎های مشهد و اصفهان این سمینار را برگزار می‎کند.

خیرالدین افزود: با توجه به اینکه رشته علوم‎شناختی به عنوان یکی از علوم و شاخه‎های علمی نوین و بین رشته‎ای است، در این سمینار سعی می‎شود تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‎های مرتبط شامل روان‎شناسی، علوم تربیتی، فلسفه، زبان‎شناسی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پزشکی، زیست‎شناسی و علوم پزشکی با این حوزه بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول