اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

اهتمام به استانداردسازی کلاس‌های درس

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت استانداردسازی کلاس‌های درس گفت: اگر مدارس استاندارد باشند ولی کلاس‌های درس استاندارد نباشند، چندان مفید نخواهد بود و امیدوارم در این زمینه گام‌های موثری توسط خیرین مدرسه‌ساز برداشته شود.

اهتمام به استانداردسازی کلاس‌های درس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرضیه گرد صبح امروز در نهمین گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور در شهر قم با بیان اینکه خدا را شاکرم که در مجمعی حضور دارم که تک تک نفس‌های آن ذکر پروردگار است، گفت: توفیقی برای بنده حاصل شد که از طرف وزیر آموزش و پرورش در این جلسه حضور داشته باشم و وظیفه دارم سلام و درود ایشان را به شما برسانم.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های عمل صالح ماندگاری و توسعه خیر است، عنوان کرد: تا زمانی که دانش‌آموزان در مدرسه قدم بر می‌دارند خیر و برکت آن برای شما خیرین مدرسه‌ساز باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده گفت: توفیقی نصیب شما عزیزان و خیرین شده است که جهت صحیح را در زندگی خود یافته‌اید و سرمایه خود را در راه تعلیم و تعلم در جامعه هزینه می‌کنید.

وی با اشاره به اهمیت استانداردسازی کلاس‌های درس افزود: اگر مدارس استاندارد باشند و کلاس‌های درس استاندارد نباشند زیاد مفید نخواهد بود و امیدوارم که در این زمینه نیز گام‌های موثری برداشته شود.

گرد تصریح کرد: اگر شما مایل باشید که در مدیریت مدرسه‌ای که خود می‌سازید نقش داشته باشید فضای خوبی به‌ وجود خواهد آمد و آموزش و پرورش نیز می‌تواند زمینه را برای این کار فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که این مجمع بتواند حضور تک تک خیرین مدرسه‌ساز در حماسه اقتصادی در آموزش و پرورش را سازماندهی کند و باعث افتخار کشور باشد و بتواند برای فرزندان کشور قدم‌های مثبتی بردارد.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول