اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

انتصابات خراسان جنوبی کلید می‌خورد/نخعی‌نژاد معاون عمرانی استاندار می‌شود

شنیده‌ها و اخبار رسیده حکایت از آغاز موج انتصابات از هفته آینده در خراسان جنوبی حکایت دارد که مهم‌ترین آنها تغییرات در معاونت‌های استانداری است.

انتصابات خراسان جنوبی کلید می‌خورد/نخعی‌نژاد معاون عمرانی استاندار می‌شود

بر اساس اخبار منتشر نشده و شنیده‌های موثق اسامی تعدادی از افرادی که برای برخی معاونت‌های استاندار و ادارات کل نهایی شده و یا در حال رایزنی می‌باشد به شرح زیر است:

1- معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی؛ همایون نخعی‌نژاد

وی شهردار سابق بیرجند بوده و از نیروهای اصلاح‌طلب به شمار می‌آید و که اقدامات مثبت وی در زمان شهرداری بیرجند همچنان در خاطره مردم ماندگار است.

نخعی‌نژاد که اصالتا از شهرستان خوسف است چندی قبل در حوزه ریاست شهرداری مشهد جای خود را به مجید پیراسته داد. انتصاب نامبرده قطعی به نظر می‌رسد.

2-معاون پشتیبانی استاندار خراسان جنوبی؛ سیده زهرا سرفرازی

وی در دوران اصلاحات مدیرکل حوزه بانوان استانداری خراسان جنوبی البته به مدت کوتاهی بود. سرفرازی نیز از نیروهای بومی منطقه است که گفته می‌شود به دلیل مشکلات خانوادگی و تحصیل فرزندان خود در کرج به خواسته استاندار پاسخ منفی داده اما گویا نزدیکان آقای خدمتگزار اصرار بر آمدن وی دارند؛ همچنین منصور تاجری دکترای مدیریت فرهنگی برای این پست مطرح شده است.

3-معاون برنامه‌ریزی

این معاونت که چندی پیش با حکم استاندار هادی بیجاری را به عنوان سرپرست خود دید گویا بنا است در راستای تصمیم دولت به سازمان برنامه‌ریزی سابق برگردد. بنابراین در اولویت استاندار برای انتصاب نیرو ظاهرا قرار ندارد.

4-معاون سیاسی و امنیتی

برای این معاونت شنیده شده گزینه نهایی غیر بومی خواهد بود و برخی از فردی به نام علی رضایی برای تصدی این پست نام می‌برند.

5-مدیرکل حوزه استاندار؛ حسین موهبتی

حسین موهبتی که چند روز پیش به عنوان مشاور اجرایی از استاندار جدید حکم گرفته نزدیک‌ترین و جدی‌ترین گزینه برای این پست است. وی از نیروهای اصلاح‌طلب بوده که سابقه بخشداری بیرجند و خواف را در پرونده دارد.

پیش از این سابقه داشته که یک بخشدار مدیرکل حوزه استاندار خراسان جنوبی شده است.

6-مدیرکل حراست استانداری؛ سید حمید موسوی

سید حمید موسوی از نیروهای حراست که سابقه خدمت در شهرستان قاین را دارد و مدت کوتاهی است به بیرجند آمده بنا است جایگزین رضا قاسمی مدیرکل حراست استانداری شود.

7-آموزش و پرورش؛ عباس لامعی

عباس لامعی از نیروهای اصلاح‌طلب و البته معتدل است. لامعی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از کاندیداتوری حسن روحانی در ستاد محمدباقر قالیباف فعالیت می‌کرد.

البته نام مهدی مهدی‌زاده از نیروهای اصلاح‌طلب نیز در کنار لامعی دیده می‌شود.

انتهای پیام/2248/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول