اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دایی:

امروز عدالت فوتبال در زمین اجرا نشد

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: در بازی مقابل تراکتورسازی عدالت فوتبال اجرا نشد و ما در این بازی مستحق باخت نبودیم.

امروز عدالت فوتبال در زمین اجرا نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی دایی امشب در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: در 15 دقیقه نخست بازی تحت تماشاگران حریف و زمین مسابقه قرار گرفته و تنها حملات تیم تراکتورسازی نیز در این دقایق بود، اما در 75 دقیقه بعدی ما تیم برتر میدان بوده و می‌توانستیم در این بازی به برتری دست یابیم.

وی افزود: در این دیدار چندین فرصت خوب گلزنی داشتیم که نتیجه لازم را در بر نداشته و حتی یک بار نیز توپ ما به تیر دروازه میزبان برخورد کرده و تراکتورسازی از روی کرنر و روی اشتباه ما به گل رسید و باید بگویم امروز عدالت فوتبال در زمین اجرا نشد.

داور اشتباهات عجیبی داشت

دایی ضمن تبریک این پیروزی به تیم تراکتورسازی، تصریح کرد: داور مسابقه در این بازی اشتباهات عجیبی داشت و در دو صحنه می‌توانست برای تیم ما پنالتی بگیرد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: از بازی بازیکنانم در بازی مقابل تراکتورسازی راضی بوده و تنها فرصت‌های ما به گل تبدیل نشده است و این چیزی از ارزش تیم پرسپولیس و بازیکنان این تیم نمی‌کاهد، اما امیدوارم کمیته انضباطی اتفاقات این بازی را بررسی کند و اینکه برای تیم ما پنالتی گرفته نمی‌شود، اوتی که باید به نفع ما اعلام می‌شد به ضرر ما کرنر شده و یا خطای روی بازیکنان ما دیده نمی‌شوند، باید مشخص شود.

دایی به زمان اعلام شده از سوی داور به عنوان وقت اضافه نیز اعتراض کرده و ابراز داشت: در این بازی داور در نیمه دوم 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده و در خود وقت‌های تلف شده نیز زمان غیر مفید وجود داشت که داور این وقت را نادیده انگاشته و در 4 دقیقه سوت پایان را به صدا درآورد.

مهاجم سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس تهران در مورد ناکامی ایران در کسب جوایز فوتبال آسیا گفت: نباید خود را گول بزنیم و در برخی از پارامترها از فوتبال آسیا عقب مانده‌ایم و شرایط‌مان مطلوب نمی‌باشد و باید نهایت تلاش خود را کنیم تا این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

جو ورزشگاه تبریز به مراتب بهتر است

دایی از تماشاگران تیم تراکتورسازی به نیکی یاد کرده و ابراز داشت: تیم تراکتورسازی از حمایت خوب تماشاگران خود برخوردار است و اگر تماشاگران این تیم از برخی الفاظ استفاده نکنند، جو ورزشگاه تبریز به مراتب بهتر خواهد شد.

دایی درباره درگیری‌های رخ داده در پایان بازی یادآور شد: من آن‌جا نبودم و باید از آن‌هایی که در درگیری بودند سئوال کنید اما متاسفانه یک آقایی که مسئول تدارکات تیم تراکتورسازی بود به بازیکنان ما فحاشی کرد. نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. فوتبال درون زمین است. گاهی برد دارد و گاهی باخت. قرار نیست اگر یک تیم به تبریز می‌آید به آن‌ها فحش داده شود. شاید گاهی بین بازیکنان صحبتی رد و بدل شود اما مشکل و درگیری میان آن‌ها وجود ندارد. با این حال در کنار زمین و درون راهرو افرادی هستند که حضورشان این مشکلات را ایجاد می‌کند.

با حساب و کتاب بازیکن جذب کرده‌ایم

وی درباره بازیکنان جذب شده در پرسپولیس گفت: ما بازیکنان خود را با حساب و کتاب جذب کرده‌ایم. بازیکنانی که داشتیم عملکرد خوبی داشتند اما اکنون بازیکنانی را گرفتیم که بتوانند برای تیم خوب کار کنند.

تیم تراکتورسازی تبریز در بازی اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور با یک گل تیم پرسپولیس را شکست داده و به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی راه یافت.

انتهای پیام/60002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول