اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر ایست قلبی

فوتبالیست کیشی در حین تمرین فوتبال درگذشت

ورزشکار 44 ساله کیشی در حین تمرین فوتبال در ورزشگاه المپیک این جزیره بر اثر ایست قلبی درگذشت.

فوتبالیست کیشی در حین تمرین فوتبال درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش پس از آنکه این فوتبالیست 44 ساله کیشوند (اهل کیش) در گوشه‌ای از چمن مصنوعی ورزشگاه المپیک بر روی زمین افتاده بود، با اطلاع‌رسانی ورزشکاران حاضر در این ورزشگاه، تیم فوریت‌های پزشکی 115 کیش در محل حضور یافته و با انجام معاینات و مراقبت‌های پزشکی این فوتبالیست را به بیمارستان اعزام کردند.

دکتر محمد خلخالی رئیس بیمارستان کیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این جزیره اظهار داشت: پس از آن‌که با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس گرفته شد، آمبولانس ظرف مدت چهار دقیقه در محل حاضر شد اما متاسفانه بیمار هیچ‌گونه علائم حیاتی از خود بروز نداد و تلاش‌های کادر پزشکی بیمارستان که به مدت سه ساعت هم ادامه داشت، بی‌نتیجه ماند و بیمار به دلیل ایست قلبی جان سپرد.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که بهترین رکورد حضور تیم فوریت‌های پزشکی در محل حادثه با بالگرد در کشور آمریکا بین 7 الی 10 دقیقه ثبت شده، باید بگویم تیم امدادی بیمارستان کیش در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حضور یافته اما به دلیل این که حاضران خیلی دیر متوجه این اتفاق شده بودند، بیمار در همان محیط ورزشی جان باخته بود.

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به تدابیر لازم در راستای جلوگیری از بروز این اتفاقات ابراز داشت: طی سال‌های اخیر فوت ناگهانی ورزشکاران در میادین مختلف جهانی مشاهده شده و این در شرایطی است که در میادین ورزشی بین‌المللی بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات پزشکی وجود دارد اما باید با اتخاذ تدابیری؛ از تکرار این اتفاق ناخوشایند در جزیره کیش جلوگیری کنیم.

یادآور می‌شود به گفته شاهدان عینی این ورزشکار فوت شده در حالی که حدود 45 دقیقه در گوشه‌ای از چمن بر روی زمین افتاده بود، مورد توجه قرار گرفت و در این هنگام نخستین تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی بیمارستان کیش برقرار و آمبولانس با گذشت حدود چهار دقیقه در محل حضور یافت.

انتهای پیام/88005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول