اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مطالبات 43 میلیارد تومانی پرسنل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از دیون و مطالبات 43 میلیارد تومانی پرسنل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مطالبات 43 میلیارد تومانی پرسنل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

سید یعقوب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پرسنل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از قشر ایثارگر جامعه هستند که در همه دوران‌ها و سال‌های پس از پیروزی انقلاب تلاش‌ها و زحمات زیادی را برای اعتلای کشور و استان متقبل شده‌اند و امروز وظیفه داریم از حقوق آن‌ها دفاع کنیم.

وی به تعداد نیروهای رسمی و کار معین در بدنه این دستگاه اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی تعداد 630 نیرو داریم که 95 درصد آن‌ها رسمی هستند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حدود پنج درصد کارکنان ما نیروهای پیمانی و کار معین هستند که تا پایان سال رقم نیروهای رسمی ما به 97 درصد خواهد رسید.

موسوی در ادامه، حقوق کارکنان این اداره‌کل را جزو کمترین حقوق‌ها در میان سایر دستگاه‌های اداری دانست و گفت: متوسط دریافتی کارکنان ما 590 هزار تومان است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دیون و مطالبات کارکنان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: رقمی معادل با 43 میلیارد تومان مطالبات کارکنان جهاد کشاورزی از گذشته تاکنون است که باید برای پرداخت آن‌ها در استان فکری شود.

وی به نسبت 66 به 34 درصدی اعتبارات جهاد کشاورزی در بند "و" و سایر هزینه‌ها اشاره کرد و گفت: با چنین درصدی نمی‌توانیم پول آب و برق و تلفن ادارات را پرداخت کنیم و مواقعی شده حتی تلفن جهاد کشاورزی را به دلیل عدم توانایی در پرداخت قطع کرده‌اند.

این مسئول یکی از مشکلات جهاد کشاورزی را در خصوص تأمین ساختمان سایر دستگاه‌ها دانست و گفت: با همه مشکلاتی که اکنون ما با آن ها دست و پنجه نرم می‌کنیم بسیاری از ساختمان‌های اداره‌کل در اختیار دستگاه‌های دیگر است و از سوی دیگر مطالبات 700 میلیون تومانی شهرداری بابت عوارض بر ما فشار وارد می‌کند.

موسوی به املاک این اداره‌کل و فضای 500 هزار متر مربعی آن اشاره کرد و گفت: 60 هزار متر مربع از این املاک فضای مسقف است که سرانه مناسبی برای تعمیر و نگهداشت و ترمیم آن‌ها در اختیار نداریم.

انتهای پیام/2571/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول