اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت توزیع برق ملایر خبر داد

بدهی 12 میلیارد تومانی مشترکان به شرکت توزیع نیروی برق ملایر

مدیر شرکت توزیع نیروی برق ملایر از بدهی 12 میلیارد و 800 میلیون تومانی مشترکان ملایر به شرکت توزیع نیروی برق ملایر خبر داد.

بدهی 12 میلیارد تومانی مشترکان به شرکت توزیع نیروی برق ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر امیر حسین بادامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عرصه وسیع کار رسانه‌ها اظهار داشت: قطعاً همکاری رسانه‌ها با مسئولان و دستگاهای خدماتی می‌تواند در فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی مصرف نقش بسزایی را داشته باشد.

وی به ظرفیت‌های بالای برق شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: در این زمینه تاکنون رسانه‌های شهرستان اطلاع‌رسانی به موقع و تعامل خوبی را مدیریت توزیع برق داشته‌اند.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق ملایر ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری با رسانه‌ها در شهرستان ادامه داشته و رسانه‌ها نیز ارتباط تنگاتنگی با شرکت توزیع برق داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز صنعت برق در دنیا به عنوان یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین زیر ساخت‌ها محسوب می‌شود، گفت: مشکل و اختلال در این صنعت باعث اختلال در همه سیستم‌ها می‌شود.

بادامی نیاز به برق را در همه امور ضروری خواند و گفت: با توجه به کم شدن منابع آبی و ذخیره آب در پشت سدها رعایت الگوی مصرف و استفاده از وسایل استاندارد امری ضروری بوده و باید به صورت یک فرهنگ در آید.

وی در ادامه عرصه خدمات‌رسانی در صنعت برق را بسیار گسترده عنوان کرد و افزود: هدف ما سازندگی کشور و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و عقب ماندگی‌ها در این زمینه است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق ملایر استفاده از همه منابع، برنامه‌ریزی با توجه به ظرفیت‌ها و در اولویت قرار دادن مشکلات مناطق محروم و اصلاح روشنایی معابر را از جمله برنامه‌های این شرکت برشمرد و بر تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه تأکید کرد.

وی  با اشاره به اینکه مصرف برق کشور سه برابر متوسط جهانی است، بیان کرد: انرژی تنها برای ما نیست و نسل‌های آینده نیز باید از آن استفاده کنند، بنابراین ضرورت دارد با برنامه‌ریزی‌ و رعایت مصرف درست به فکر  آیندگان نیز باشیم.

بادامی در ادامه بر مصرف استاندارد و درست مردم از وسایل برقی تأکید کرد و ابراز داشت: یکی از مشکلاتی که امروز شرکت توزیع برق با آن مواجه است بدهی بالای مشترکین بوده و اگر بدهی‌ها به موقع پرداخت شود قطعاً شرکت برق خدمات گسترده‌تری را در توسعه شبکه برق شهرستان ارائه می‌دهد.

وی مصرف برق در شهرستان در هشت ماه گذشته را 309 میلیون و 420 هزار کیلو وات ذکر کرد و از افزایش 5.8 دهم درصدی رشد مصرف در سال جاری نسبت به هشت ماه مشابه سال قبل در ملایر خبر داد.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق ملایر از بدهی 12 میلیارد و 800 میلیون تومانی مشترکان ملایری به شرکت توزیع برق این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از این مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به مشترکان خانگی ، 2 میلیارد و 300 میلیون تومان مربوط ادارات و سایر نهادهای عمومی، 3 میلیارد و 100 میلیون تومان مربوط به مشترکان کشاورزی و مابقی نیز مربوط به مشترکان صنعتی، تجاری، و انشعابات آزاد است.

وی طول شبکه‌های فشار متوسط را در ملایر هزار 700 کیلومتر ذکر کرد و یادآور شد: 900 کیلومتر شبکه فشار ضعیف نیز در شهرستان وجود دارد.

بادامی از وجود 2 هزار و 700 پست عمومی، اختصاصی، هوایی و زمینی در ملایر خبر داد و افزود: در حال حاضر، یک پست 230 کیلوولت و هفت پست 20/63 در این شهرستان فعال است.

وی مشترکان برق ملایر را نیز 106 هزار نفر عنوان کرد و ابراز داشت: از این تعداد  89 هزار و 712 مشترک خانگی، 3 هزار 608 انشعاب عمومی، هزار و 520 مشترک کشاورزی، 714 مشترک صنعتی، هزار و 962 مشترک تجاری و 274 انشعاب آزاد است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق ملایر  در ادامه با اشاره به وجود برخی انشعابات غیر مجاز در شهرستان تصریح کرد: طبق آمار هزار و 800 تا 2 هزار مورد انشعاب غیر مجاز در ملایر شناسایی شده که به دنبال رفع اصلاح این تعداد انشعابات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه برق درصدی عقب ماندگی در بخش زیرساخت های این شهرستان وجود دارد که برای جلوگیری از عمیق‌تر شدن این شکاف‌ها، نیاز به همت و تلاشی مضاعف است.

در پایان مراسم از همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران با مدیریت توزیع برق ملایر تقدیر شد.

انتهای پیام/89013/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول