اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش وجوانان ورامین خبر داد

ثبت کمیته پیشکسوتان و قهرمانان در ورامین

برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور، کمیته پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در شهرستان ورامین تشکیل و به صورت رسمی ثبت می‌شود.

ثبت کمیته پیشکسوتان و قهرمانان در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور، کمیته پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در شهرستان ورامین تشکیل و به‌صورت رسمی ثبت خواهد شد تا اهداف ترسیم و راه توسعه هموار شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در رویکرد جدید اداره مقرر شده با تشکیل کمیته پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی قدم در راه توسعه و پیشبرد اهداف گذاریم.

علیرضا فرجی افزود: این کمیته‌ها با حضور اکثریت برگزار خواهد شد که بعد از تشکیل هیات امنا برای مشخص شدن اعضای هیات مدیره‌، رای گیری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پیشکسوتان با حضور در یک مجمع و در حضور مسئولان شهرستان، اعضاء هیات مدیره را انتخاب و بعد از تدوین اساسنامه به صورت رسمی این انجمن به ثبت خواهد رسید تا برای همیشه بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و برای پیشرفت ورزش منطقه تصمیمات ارزنده اتخاذ کند.

معاون توسعه امور ورزش اداره اظهار داشت: سپس اداره اقدام به تشکیل کمیته قهرمانان در برهه زمانی دیگری خواهد کرد که با گردآوری آنان هیات مدیره را انتخاب تا فعالیت رسمی آنان نیز آغاز شود.

فرجی اذعان داشت: این کمیته‌ها برای نخستین بار در تاریخ ورزش به‌صورت رسمی ثبت خواهند شد تا بتوانند با نشست‌های مثمر ثمر ایده‌هایی نو برای پیشبرد اهداف تدوین کنند.

وی گفت: قطع به یقین این امر موجب کمک و حمایت از ورزش در کنار ارج نهادن به مقام والا و ارزشمند پیشکسوتان و قهرمانان خواهد بود.

این مسئول افزود: در ادامه برنامه‌های از پیش تعیین شده، این اداره در نظر دارد با چاپ کتابی از تصاویر و زندگینامه قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان، گامی موثر در راستای ثبت خاطرات و دل نوشته آنان بردارد که این امر نیز برای نخستین بار است که در عرصه ورزش پایه‌ریزی می‌شود. 

معاون توسعه امور ورزش ادامه داد: در این ارتباط فراخوان‌های مختلف ارسال و ارائه شده که بعد از جمع آوری کامل لیست مورد نیاز ، اقدام به چاپ کتاب خواهد شد.

فرجی گفت: بعد از چاپ کتاب، مقرر شده با حضور جامعه ورزش و مسئولان از این اثر ارزشمند و ماندگار رونمایی شود.

انتهای پیام/2462/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول