اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس ورامین

مانور ایمنی و زلزله همزمان با سراسر کشور در مدارس ورامین برگزار شد.

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی به همت جمعیت هلال‌احمر و اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین زنگ وقوع زلزله نواخته شد و دانش‌آموزان در مکان‌های امن پناه گرفتند.

در این برنامه پس از به صدا درآمدن زنگ زلزله، دانش‌آموزان با اجرای مانورهای مقابله با بلایای طبیعی و آتش‌سوزی آموخته‌های خود را در این خصوص به نمایش گذاشتند.

این گزارش حاکی است، مانور زلزله و ایمنی از سال 1375 به پیشنهاد پژوهشگاه بین‎المللی زلزله‎شناسی و مهندسی زلزله در مهدکودک‎ها و مدارس ابتدایی تهران، به اجرا درآمد و از سال 1378 به سراسر کشور تسری یافت.

همچنین به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مانور، تفاهم‎‌نامه‎ای در سال 1381 بین وزارتخانه‎های علوم، تحقیقات و فناوری، کشور و آموزش و پرورش و نیز جمعیت هلال‎احمر و سازمان صدا و سیما به امضا رسید که در آن بر استمرار، بسط و گسترش فعالیت‎های مانور سراسری زلزله و ایمنی تاکید شد.

مانور سراسری زلزله و ایمنی که همه ساله در روز هشتم آذر برگزار می‌شود، امسال به دلیل تقارن هشتم آذر با روز جمعه و تعطیلی مدارس، در روز دهم آذر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول