اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ورامین:

دنبال خط و خطوط نیستم/ همه توانم را در ورامین خرج می‌کنم

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه به‌دنبال خط و خطوط نیستم، گفت: تمام توان خودم را در ورامین خرج می‌کنم.

دنبال خط و خطوط نیستم/ همه توانم را در ورامین خرج می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن خوانساری یکشنبه شب در جمع مسئولان شهرستان ورامین خداوند متعال را به‌واسطه توفیق یافتن برای خدمت‌گزاری به مردم در شهر شهیدان قیام 15 خرداد شکر کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: شرایط کشور را در دوران جنگ تحمیلی به یاد دارم که مردم با چه مشکلاتی روبرو بودند اما امروز علی‌زغم تحریم‌هایی اعمال شده علیه کشور در تراز کشورهای برتر دنیا هستیم.

وی در ادامه قرار گرفتن شش وزیر کشورهای قدرتمند دنیا در یک سوی میز مذاکره و قرار گرفتن وزیر امور خارجه در سوی دیگر را نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: در حالی که این شش کشور تمام منافع دنیا را به نفع خودشان می‌خواستند امروز در دنیا با کشوری به‌نام ایران روبرو شدند که ایدئولوژی دارد که برابر فطرت همه انسان‌ها است و فقط منوط به یک دین و مذهب نیست.

خوانساری با تاکید بر اینکه کوپنی که داریم باید در ورامین خرج کنیم، عنوان کرد: مسئولان همه باید دست به دست هم داده و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: روزی جنگ تحمیلی بود و وظیفه ما نگاه داشتن مردم در صحنه بود و امروز وظیفه ما جذب اعتبار از بودجه چند میلیارد تومانی دولت است.

وی ادامه داد: در گذشته کل اعتبارات 300 میلیون تومان بود و جذب مبلغی از آن بسیار دشوار بود اما امروز اعتبارات گسترش یافته و باید برای جذب آن تلاش کنیم.

خوانساری با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و خلق حماسه سیاسی و برگزیدن دولت تدبیر و امید از سوی مردم گفت: باید توجه داشته باشیم که حماسه سیاسی تمام نشده است بلکه حضور پرشور مردم و خلق حماسه‌ای جاودان آغاز حماسه سیاسی بوده است و مردم باید باشکوه‌تر از گذشته در صحنه حضور داشته باشند و امیدواریم بتوانیم از این حمایت و پشتیبانی مردم نتیجه بگیریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه نباید سطح توقع مردم را بالا برد، ‌خاطرنشان کرد: نباید به مردم بگوییم تا شش ماه دیگر این کار را انجام می‌دهیم در حالی که تحقق آن در شش ماه شدنی نباشد. امروز مردم به روشنی درک می‌کنند که چه کسی به‌دنبال خدمت‌رسانی است.

خوانساری گفت: بنده دنبال خط و خطوط نیستم، دولت جدید سرکار آمده است و امیدواریم موفق باشد و در شهرستان نیز پذیرای تمام افرادی هستیم که به‌دنبال خدمت به مردم هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه بنده به‌دنبال پست در آینده نیستم، خاطرنشان کرد: بنده هرکاری که باید می‌کردم تا الان کردم و هدف امروز من خدمت‌رسانی به مردم است و هر آنچه توان داریم باید در شهرستان بگذاریم.

خوانساری در پایان با دعوت از همه کسانی که به‌دنبال خدمت صادقانه هستند، تصریح کرد: همه افرادی که توانایی خدمت به مردم را دارند دعوت می‌کنم که بیایند دست در دست هم داده و برای مردم خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/2462/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول