اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر مطرح کرد

تعیین ضرب‌الاجل برای تعاونی‌های مسکن مهر

فرماندار اهر برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر ضرب‌الاجل تعیین کرد.

تعیین ضرب‌الاجل برای تعاونی‌های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع دست‌اندرکاران مرتبط با تعاونی مسکن مهر روند اجرایی پروژه‌های مسکن مهر را قانع کننده ندانست و اظهار کرد: متأسفانه برخی مدیران تعاونی مسکن به تعهدات خود در قبال مردم عمل نکرده و این امر زمینه نارضایتی اعضای این تعاونی‌ها را فراهم کرده است.

وی در این جلسه خدمت‌گزاری به مردم و حل مشکلات آنها را یک وظیفه برای مدیران و مسئولان ذکر کرد و افزود: نباید از اعتماد مردم سوء استفاده کنیم بلکه با تلاش مضاعف خود زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

صدیقی با انتقاد از برخی تعاونی‌های مسکن مهر گفت: متأسفانه در پروژه‌های در دست اجرای خود تعلل کرده و با وجود گذشت چندین ماه از موعد تحویل مسکن مهر اقدامات جدی برای اتمام پروژه به عمل نیاورده‌اند که باید در این خصوص تسریع شود.

فرماندار اهر گفت: هم‌اکنون یک هزار و 823 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهرستان اهر در دست اجرا است که از این تعداد 418 واحد تحویل اعضای تعاونی و متقاضیان مسکن شده و 175 واحد از این واحدها نیز به زودی برگزار می‌شود.

وی افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی واحد 80 درصد است که امیدواریم با بسیج عمومی و تسریع در اعطای تسهیلات باقیمانده از سوی بانک مسکن و نظارت و پیگیری ادارات راه و شهرسازی و تعاون و کار و رفاه اجتماعی تا پایان سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های باقیمانده باشیم.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول