اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مؤسس انجمن حمایت از معلولان آسیب نخاعی اصفهان:

حمایت‌های بهزیستی از معلولان به یک‌چهارم رسیده است

عضو هیئت مؤسس و عضو هیئت امنای انجمن حمایت از معلولان آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: در حال حاضر حمایت‌های بهزیستی از معلولان به یک‌چهارم کاهش پیدا کرده است.

حمایت‌های بهزیستی از معلولان به یک‌چهارم رسیده است

سید محمود نقیب‌زاده نائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه برای رعایت حقوق معلولان در سطح جامعه قانون وجود دارد، اظهار کرد: اما در حال حاضر قانون به درستی نسبت به رسیدگی به مشکلات معلولان و رعایت حقوق این افراد رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همواره حقوق معلولان در سطح جامعه نا‌دیده گرفته می‌شود، اضافه کرد: همواره در جامعه مشاهده شده که مشکلات و مسائل معلولان به فراموشی سپرده شده است و در حال حاضر معلولان قشر فراموش شده جامعه هستند.

عضو هیئت مؤسس و عضو هیئت امنای انجمن حمایت از معلولان آسیب نخاعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مسئولان باید به این سؤال پاسخ بدهند که آیا هیچ معلولی می‌تواند بدون وجود هیچ مشکلی در خیابان‌های شهر و در یک نقطه از شهر اصفهان تردد کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید پاسخگو باشند، ادامه داد: چرا که در حال حاضر معلولان برای حضور در هر نقطه از شهر با چالش‌های بسیاری مواجه هستند و این افراد برای حضور در جامعه واهمه دارند.

نقیب‌زاده نائینی با بیان اینکه البته طی سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری در اصفهان در راستای رسیدگی به مشکلات معلولان صورت گرفته است، تاکید کرد: اما با تغییرات مدیریتی ایجاد شده در سطح کشور، رسیدگی به مشکلات معلولان نیز متوقف شده و این مباحث به کندی دنبال می‌شود.

وی افزود: تغییرات مدیریتی ایجاد شده در کشور در طول ماه‌های گذشته سبب توقف آهنگ توجه و رسیدگی به مشکلات معلولان شده و در حال حاضر رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های قشر معلول جامعه به فراموشی سپرده شده است.

عضو هیئت مؤسس و عضو هیئت امنای انجمن حمایت از معلولان آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: همچنین کمبود بودجه یکی از دلایل کم‌رنگ شدن توجه و حمایت‌های مسئولان از قشر معلول جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کاهش حمایت‌های بهزیستی از این افراد اظهار کرد: در حال حاضر حمایت‌های بهزیستی از معلولان به یک‌چهارم کاهش پیدا کرده است.

نقیب‌زاده نائینی ادامه داد: اگر چه در گذشته نیز حمایت‌های آنچنانی از معلولان صورت نمی‌گرفت، اما این حمایت‌ها بخشی از مشکلات این افراد را برطرف می‌کرد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول