اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه باب الحوائج (ع) خبرداد

برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان‌های خرم‌آباد

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه باب الحوائج (ع) گفت: باهدف نشان دادن عواقب مواد و پیشگیری از آن در میان جوانان نمایشگاه سیار عکس پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان‌های خرم‌آباد برگزار شد.

برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان‌های خرم‌آباد

رسول پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: باهدف نشان دادن عواقب مواد و پیشگیری از آن در میان جوانان، نمایشگاه سیار عکس پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان‌های خرم‌آباد توسط موسسه خیریه باب الحوائج (ع) و با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و مواد مخدر استان برگزار شده است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه باب الحوائج (ع) گفت: تمام عوارض کوتاه مدت و بلند مدت مصرف مواد مخدر به ویژه شیشه، نتایج آن در فرد مصرف کننده در قالب عکس و بروشورها برای بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌های سیار عکس پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان‌ها برپا شده است.

 پاکدل هدف از برپایی این نمایشگاه را ایجاد موج فرهنگی و پیشگیری اولیه از اعتیاد دانست و افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها از مهمترین برنامه‌هایی است که در جهت آگاهی دانش‌آموزان در پیشگیری از اعتیاد برپا شده است.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان مهمترین کانون‌های هدف شبکه‌های تولید و توزیع مواد مخدر هستند، اظهار داشت: تا پایان سال 92 طرح بیدارسازی جوانان و نوجوانان و آموزش چهره به چهره در شهرستان خرم‌آباد همچنان به کارخود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول