اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف بیان کرد

خوسف منطقه‌ای ناامن برای سودجویان و قاچاقچیان کالا و ارز

فرماندار خوسف گفت: مسئولان شهرستان با هماهنگی بیشتر فرصت را به سودجویان و قاچاقچیان ندهند.

خوسف منطقه‌ای ناامن برای سودجویان و قاچاقچیان کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز یکی از معضلاتی است که امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه را تهدید می‌کند.

 

وی ادامه داد: قاچاق کالا و ارز با از بین بردن زمینه‌های اشتغال، به تولید ملی نیز ضربه می‌زند و با افزایش تورم رونق اقتصادی جامعه را کند می‌کند.

 

مسدود شدن کارت سوخت رانندگان متخلف آژانس‌ها

 

فرماندار خوسف خواستار هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای مبارزه با این پدیده شوم شد و افزود: نیازمند عزم جدی مسئولین برای کنترل و نظارت بیشتر و عملیاتی کردن مصوبات کمیسیون به منظور جلوگیری از ایجاد فرصت برای سوء استفاده سودجویان و قاچاقچیان هستیم.

 

وی با اشاره به تفاوت قیمت به وجود آمده میان کود شیمیایی دولتی و آزاد اظهار داشت: حواله‌های صادر شده کودهای شیمیایی تا مرحله تحویل توسط دستگاه‌های ذیربط کنترل و سهمیه  متخلفان قطع شود.

 

فرجامی‌فرد از مسدود شدن کارت سوخت رانندگان متخلف آژانس‌ها خبر داد و گفت: خوسف فاقد پایانه مسافربری است و با توجه به نیاز شهرستان، آمادگی خود را برای واگذاری زمین و کمک به سرمایه‌گذاران این بخش اعلام می‌کنیم.

 

صدور مجوزها با اولویت نیروهای بومی

 

 

فرماندار خوسف گفت: به منظور توسعه حمل و نقل بین روستاها، وام خودرو تا سقف 150 میلیون ریال به صورت قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد برای متقاضیان فعالیت در این بخش اعطا می‌شود.

 

فرجامی‌فرد در پایان از تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان که مجوز فعالیت صادر می‌کنند خواست تا در صدور مجوز اولویت با نیروهای بومی شهرستان باشد.

انتهای پیام/69020/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول