اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/استاندار اصفهان:

صنایع متهم ردیف سوم آلودگی هوای اصفهان هستند

استاندار اصفهان گفت: 70 درصد آلودگی‌ها مربوط به خودروها، 20 درصد مربوط به دو نیروگاه بزرگ استان اصفهان و تنها 10 درصد مربوط به صنایع است.

صنایع متهم ردیف سوم آلودگی هوای اصفهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: متاسفانه مردم تصور می‌کنند صنایع بیشترین سهم را در آلودگی شهرشان دارند، در حالی که 70 درصد آلودگی‌ها مربوط به خودروها و عدم کنترل به مسائل اینچنین، 20 درصد مربوط به دو نیروگاه بزرگ این استان و تنها 10 درصد مربوط به صنایع است.

وی اظهار کرد: هر واحد بزرگ صنعتی که در یک منطقه ایجاد می‌شود،‌ یک سری هزینه‌های اجتماعی را نیز می‌پذیرد که این هزینه‌ها به توسعه منطقه‌ای کمک می‌کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: هزینه این سرمایه‌های اجتماعی باعث ایجاد برند، نشاط و پویایی در جامعه می‌شود که فولاد مبارکه در این زمینه خیلی خوب عمل کرده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم هزینه‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در مدیریت جدید افزایش یابد و این افزایش در مسیر برنامه‌های مصوب شهرستان باشد.

زرگرپور افزود: استان اصفهان اولین استان صنعتی کشور بوده که اکنون بیش از 10 هزار واحد صنعتی در آن فعال است و 68 شهرک و منطقه صنعتی دارد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر 250 هزار شغل در بخش صنعت به صورت مستقیم ایجاد شده و 70 درصد فولاد کشور در اصفهان تولید می‌گردد.

وی با توجه به وجود دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و دانشگاه‌های آزادی که در این استان است، خواستار ارتباط بیشتر و مؤثرتر شرکت فولاد مبارکه با بخش علمی و دانشگاهی این استان شد.

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول