اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علوم پزشکی جیرفت:

16 آذر ماه نماد استکبارستیزی دانشجویان است

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: 16 آذر ماه در واقع به‌عنوان نماد استکبارستیزی و عدالت‌خواهی دانشجویان ما در تاریخ ثبت شده است.

16 آذر ماه نماد استکبارستیزی دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، نعمت‌الله شفیعی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار داشت: 16 آذر ماه در واقع به عنوان نماد استکبارستیزی و عدالت‌خواهی دانشجویان ما در تاریخ ثبت شده است.

وی با اشاره به وقایع این روز در سال 1332 افزود: هم‌اکنون که در شصتمین سالگرد این واقعه قرار داریم در شرایطی این روز را گرامی می‌داریم که تیم هسته‌ای ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های بدخواهان نظام اسلامی حماسه آفریدند و این رویداد در حافظه ملت ایران به ثبت رسید.

شفیعی تصریح کرد: روز دانشجو روز نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری در دنیا توسط جوانان این مرز و بوم است.

به گزارش فارس، آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور امام جمعه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت و معاونان این دانشگاه و همچنین جمع پرشور دانشجویان برگزار شد.

در این آیین که در محل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد از دانشجویان فعال در بخش‌های مختلف فرهنگی، علمی و مذهبی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80002/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول