اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان:

16 آذر روز تاریخی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان گفت: 16 آذر روز تاریخی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

16 آذر روز تاریخی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ایرج حاتمی ظهر امروز در مراسم 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد ضمن گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: 16 آذر یادآور مجاهدت‌ها و آزادی‌خواهی‌های جوانان برومند این مرز و بوم است که در سال 1332 در مقابل استعمار و استکبار با بصیرت کامل ایستادگی کردند و فریاد آزادیخواهانه را سر دادند.

وی افزود: فریاد و ندای آزادیخواهانه در آن سال هرگز به مزاج دستگاه حکومتی ایران خوش نیامد و طوری شد که منجر به شهادت 3 تن از دانشجویان با بصیرت در کشور شد.

این مقام مسئول یادآور شد: تفکر معنوی و با بصیرت دانشجویان در آن زمان باعث شد که با شهادت 3 تن از دانشجویان، روز دانشجو نامگذاری شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان گفت: امروز پس از 60 سال یاد و خاطره شهدای دانشجویی را گرامی می‌داریم زیرا این عزیزان باعث شدند که استکبار و استعمار حساب ویژه‌ای برای دانشجویان باز کند.

حاتمی خاطرنشان کرد: دانشجویان ما همواره چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب منشا خدمات ارزشمندی بوده‌اند که از جمله در دوران دفاع مقدس دانشجویان در مقابل دشمن نقش‌آفرینی کردند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان گفت: امروز دستاوردهای علمی به‌ویژه انرژی هسته‌ای حاصل از موفقیت این اقدام استکبارستیزی دانشجویان است.

حاتمی یادآور شد: حرکت دانشجویی و جنبش دانشجویی یکسری شرایط دارد که دانشجو باید بداند فقط جنبش را در فضای دانشجویی بدست می‌آورد.

وی افزود دانشجویان باید ایثارگرانه، حق‌طلبانه و با مسئولیت عمل کنند.

حاتمی اظهار کرد: دانشجویان باید ولایتمدار و منویات ولایت فقیه را دنبال کنند.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول