اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای کاشان مطرح کرد

نیاز پروژه فاضلاب کاشان به 14 میلیون یورو اعتبار

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان گفت: 14 میلیون یورو برای ادامه زون‌های باقی‌مانده پروژه فاضلاب کاشان نیاز است.

نیاز پروژه فاضلاب کاشان به 14 میلیون یورو اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدرضا اسدی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید طهیر اکبر نماینده بانک توسعه اسلامی از پروژه فاضلاب شهری کاشان در جمع خبرنگاران خواستار تسریع در تخصیص 20 درصد افزایش وام بانک توسعه اسلامی برای اجرای زون‌های B و C پروژه فاضلاب کاشان شد و اظهار داشت: مجوزهای قانونی افزایش 20 درصدی وام بانک توسعه اسلامی از طریق وزارت نیرو و شورای اقتصاد اخذ شده و نیاز به تأیید آن توسط سرمایه‌گذار پروژه یعنی بانک توسعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: از پنج زون پروژه فاضلاب شهری کاشان دو زون باقی مانده است که با تخصیص این میزان اعتبار، پروژه فاضلاب شهری کاشان به اهداف اصلی و نهایی خود می‌رسد.

این مسئول، اعتبار مورد نیاز برای اجرای دو زون باقیمانده B و C پروژه فاضلاب شهری کاشان را 14 میلیون یورو اعلام کرد و یادآور شد: در صورت تخصیص به موقع این میزان اعتبار توسط بانک توسعه اسلامی 130 کیلومتر پروژه فاضلاب شهری کاشان در دو زون باقیمانده اجرا می‌شود.

به گفته وی اجرای زون‌های B و C پروژه فاضلاب کاشان باعث می‌شود تا کار پروژه در تمامی مناطق کاشان به صورت یکسان و متوازن درآمده و پروژه به انتها برسد تا بهره‌برداری کلی از آن آغاز شود.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب کاشان بیان داشت: تا کنون 62 درصد از 62.7 میلیون یورو وام بانک توسعه اسلامی برای پروژه فاضلاب شهری کاشان تخصیص یافته است.

اسدی همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهری کاشان را بیش از 84 درصد ذکر کرد و افزود: از مجموع 200 کیلومتر اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان تا کنون بیش از 170 کیلومتر از پروژه انجام شده است.

وی، اجرای این میزان پروژه فاضلاب شهری کاشان را در مقایسه با پروژه‌های مشابه بهره‌مند از وام بانک توسعه اسلامی در شهرهای قم و مشهد یک رکورد قلمداد کرد و گفت: پروژه فاضلاب شهری کاشان هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ پیشرفت فیزیکی به تأیید نماینده بانک توسعه اسلامی در بازدیدی که از اجرای این پروژه در سطح شهرستان داشت قرار گرفت.

اسدی همچنین متذکر شد: انتظار می‌رود با همراهی، همکاری و تعامل با مسئولان شهرستان و همچنین صبر و شکیبایی مردم کاشان در آینده نزدیک اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان به پایان برسد و بهره‌برداری نهایی از آن آغاز شود.

طهیر اکبر نماینده بانک توسعه اسلامی امروز به همراه مدیران و معاونان شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان و پیمانکاران این پروژه از قسمت های مختلف اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهری کاشان بازدید و از روند اجرای این پروژه در کاشان ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/2406/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول