اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار شد

حمایت شورای شهر و شهرداری از ورزش بانوان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به اینکه حمایت‌کنندگان مالی لازم در ورزش بانوان وجود ندارند، می‎توان از حمایت‎های شورای اسلامی شهر و شهرداری استفاده کرد.

حمایت شورای شهر و شهرداری از ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر امشب در سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور جلسه اظهار داشت: ارتقای کمی و کیفی تربیت‌بدنی و رشته‎های ورزشی و دستیابی به اهداف آن در جامعه نیازمند برنامه‎ریزی‎های مدون و کارشناسانه است.

وی ادامه داد: استان گلستان و به‎ویژه شهر گرگان به دلیل داشتن دختران و پسران نوجوان و جوان و مستعد ورزشی قادر است با یک برنامه‎ریزی دقیق و کارشناسانه در میادین ورزشی داخلی و خارجی به موفقیت‎های چشم‎گیری دست یابد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در کنار ورزش قهرمانی می‎توان با اشاعه ورزش همگانی زمینه‎های لازم برای داشتن شهروندانی سالم و در نتیجه شهری سالم و به دور از هرگونه ناهنجاری‎ها را فراهم کرد.

کبیر با بیان اینکه متاسفانه اغلب کمتر به ورزش بانوان توجه می‎شود، گفت: سلامتی این قشر از جامعه که حدود نیمی از جمعیت شهرها را تشکیل می‎دهند از اهمیت فوق‎العاده‎ای برخوردار است.

وی افزود: زنان به عنوان بخش قابل توجهی از جمعیت شهرها به شمار می‌روند که سلامت آنان می‎تواند در سلامت نسل آینده تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

کبیر بیان کرد: بدین منظور در گام اول می‎توان با تبلیغات مناسب از طریق رسانه‎ها و فعال کردن ورزش صبح‎گاهی در پارک‎ها و فضاهای موجود ورزشی برای سلامت عمومی زنان اقدامی موثر انجام داد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در این زمینه همچنین با به‌کارگیری متخصصان و مربیان کاردان موجود در امر تربیت‎بدنی در شهر نیز می‎توان با هدایت زنان به طرف ورزش قهرمانی استعدادهای موجود را برای شکوفایی و شناساندن شهر گرگان و استان گلستان معرفی کرد.

کبیر گفت: با توجه به اینکه حمایت‌کنندگان مالی لازم هم وجود ندارند در این زمینه می‎توان از حمایت‎های شورای اسلامی شهر و شهرداری استفاده کرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل موجود تعامل مناسب با آموزش و پرورش است که تقریبا اکثر استعدادهای ورزش کشور را پوشش می‎دهد.

کبیر تاکید کرد: مجموعه وزارت ورزش و جوانان در سطح کلان کشور و در استان‎ها می‎تواند با همکاری مناسب با آموزش و پرورش در کنار اشاعه فرهنگ ورزش همگانی و نهادینه کردن آن از سنین پایین اقدام به شناسایی، گزینش و معرفی استعدادهای ورزشی به پایگاه‎های ورزش قهرمانی کند.

وی افزود: به این طریق با بسترسازی و قوی کردن زیرساخت‎های ورزشی شهر، می‌توان زمینه‎های لازم را برای فعال شدن در لیگ‎‎های ورزشی مختلف فراهم کرد.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول