اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف آمل:

شهرداری جلوی تبلیغات اصناف متخلف را بگیرد

رئیس اتاق اصناف آمل گفت: شهرداری جلوی تبلیغات اصناف متخلف را بگیرد.

شهرداری جلوی تبلیغات اصناف متخلف را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، غلامرضا حمیدی در نامه‌ای به شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل که رونوشت آن به خبرنگاران شهرستان ارسال شده است نسبت به تبلیغات اصناف و واحدهای متخلف کسبی در سطح شهر هشدار داده است.

حمیدی بیان داشت: به منظور ساماندهی، حفظ و حراست و امنیت شغلی صاحبان حرف و مشاغل در زمینه انتشارات و رعایت قوانین و مقررات و تامین کسب و کار و پذیرش و قبول سفارشات و آگهی‌های تبلیغاتی در رسانه‌های گروهی، موسسات تولید محصولات چند رسانه‌ای و یکنواخت این‌گونه فعالیت‌ها نیازمند همت و تلاش دست‌اندرکاران در شهرهای مازندران است.

وی افزود: این امر سبب به بار نشستن قانون و کارآمدی آن مشهود است و بنابراین قبول و پذیرش هرگونه تبلیغات در تمامی زمینه‌ها صنوف داشتن پروانه کسب و در زمینه سایر مشاغل غیرصنفی داشتن ضوابط بازدارنده بوده که سبب جلوگیری از فعالیت عده‌ای که تبلیغات خلاف واقع و ناموزون را می‌کنند می‌شود.

رئیس اتاق اصناف آمل با تاکید بر اینکه اجابت دستگاه‌های دولتی و خصوصی و بهره‌گیری از قوانین موضوعه در جامعه صنفی حاکم می‌شود و قانون‌گذار در نظام صنفی در تبصره سه ماده 17 انتشار هرگونه آگهی تبلیغاتی به هر طریق توسط فرد صنفی فاقد پروانه کسب معتبر، ممنوع و متخلف را جریمه نقدی از یک میلیون ریال تا 250 میلیون ریال می‌کند.

وی افزود: رسانه‌های گروهی، چاپ‌ها، موسسات تولیدی محصولات چند رسانه‌ای مکلفند قبل از قبول سفارش تولید یا نشر هرگونه آگهی تبلیغاتی یک نسخه پروانه کسب متقاضی را مطالبه کنند و در غیر این‌ صورت به جریمه نقدی موضوع این تبصره محکوم می‌شوند.

انتهای‌پیام/86011/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول