اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

پروژه فاضلاب کاشمر سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار کاشمر از بهره‌برداری پروژه فاضلاب این شهر تا اوایل سال 97 خبر داد.

پروژه فاضلاب کاشمر سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد

مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: در کمیته راهبردی طرح فاضلاب کاشمر با حضور مدیرعامل شرکت آبفای استان، مدیران شهرستان و سرمایه‌گذار طرح، برنامه زمان‌بندی اجرای این طرح اعلام شد.

فروزان با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح عظیم در کاشمر افزود: اجرای این طرح عظیم، شکوفایی بخش کشاورزی، رونق اقتصادی منطقه، ایجاد اشتغال پایدار و حفظ منابع آب زیرزمینی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان این که بر اساس برنامه زمان‌بندی، زمان احداث تصفیه‌خانه، خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب مشخص شده یادآور شد: انشعابات فاضلاب نیز بر اساس برنامه مشخص در مراحل پایانی فاز دوم طرح نصب خواهد شد.

فرماندار کاشمر با تاکید بر این که طرح فاضلاب کاشمر در قالب 5 سال و مدت زمان هر فاز نیز یک سال تعیین شده خاطر نشان کرد: پیاده‌سازی مسیر و نقشه‌برداری خطوط انتقال فاضلاب در اواخر سال 93 و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب در اوایل سال 97 اجرا خواهد شد.

فروزان با بیان این که تحویل زمین مورد نیاز برای ساخت تصفیه‌خانه به سرمایه‌گذار در جلسه‌ای تعیین تکلیف خواهد‌ شد، تصریح کرد: جلسه فوق‌العاده کمیته راهبردی و کمیته اجرایی تشریفات مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح نیز  با حضور مسئولان ستادی، امور آب و سرمایه گذار تشکیل خواهد شد.

فرماندار کاشمر یادآور شد: مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب کاشمر با حضور مسئولین کشوری و استانی در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2202/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول