اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

انعقاد تفاهمنامه بین فنی و حرفه‌ای و معاونت فرهنگی شهرداری همدان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان خبر داد.

انعقاد تفاهمنامه بین فنی و حرفه‌ای و معاونت فرهنگی شهرداری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، علیرضا مهرابی اظهار داشت: تفاهمنامه همکاری آموزشی با هدف توانمندسازی شهروندان همدانی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان منعقد شد.

وی در خصوص موضوع این تفاهمنامه گفت: این تفاهمنامه به منظور آموزش شهروندان در رشته‌های مورد تقاضای ایشان در فرهنگسراهای حاشیه و داخل شهر منعقد شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: به موجب این تفاهمنامه مقرر شد معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، دوره‌های آموزشی مورد نیاز را اعلام و فرهنگسراها را متناسب با رشته‌ها تجهیز کند.

وی افزود: حمایت از مسابقات ملی مهارت در سطح استانی و کشوری و تیم منتخب استان از دیگر تعهدات این معاونت است.

مهرابی در خصوص تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی مطابق با استاندارهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، نظارت بر اجرای دوره‌ها و تامین مربیان موردنیاز دوره‌های آموزشی برخی تعهدات این اداره کل است.

وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری‌های دو دستگاه در اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول‌شدگان و همچنین بیمه مسئولیت مدنی برای کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش نیز تعهدات این اداره کل است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در ادامه بیان داشت: برگزاری سمینارهای تخصصی و همکاری در تدوین و انتشار کتب و منابع آموزشی از دیگر تعهدات طرفین در این تفاهمنامه است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این تفاهمنامه و برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی گام موثری در راستای توانمندسازی شهروندان به خصوص در حاشیه شهر برداشته شود.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول