اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان

هزار بیمار تحت نظر مراکز درمان سوءمصرف موادمخدر هستند

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان نزدیک به یک‌هزار بیمار تحت نظر مراکز درمان سوءمصرف موادمخدر خصوصی و دولتی هستند.

هزار بیمار تحت نظر مراکز درمان سوءمصرف موادمخدر هستند

نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به یک‌هزار بیمار در منطقه فعالیت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان تحت نظر مراکز درمان سوءمصرف مواد، mmt خصوصی و دولتی بوده که در این میان سهم مراکز خصوصی بیشتر است.

وی با اشاره به تعداد بیماران معتاد به مواد مخدر تحت نظر مراکز درمان سو مصرف مواد خصوصی و دولتی، اضافه کرد: بیش از 450 بیمار زیر نظر مراکز دولتی و نزدیک به 530 نفر نیز در مراکز خصوصی، درمان خود را پیگیری می‌کنند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص خاطرنشان کرد: تعداد مراکز mmt دولتی در منطقه فعالیت ما، دو مرکز و تعداد مراکز mmt خصوصی نیز 15 مرکز است.

وی از نظارت کامل دانشکده علوم پزشکی آبادان بر فعالیت‌های این مراکز گفت و تصریح کرد: تعداد موارد بازدید از مراکز درمان سو مصرف مواد در سطح شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان تا امروز 28 بازدید بوده که در این بازدیدها 23 مورد اخطار شفاهی و پنج مورد اخطار کتبی به برخی از مراکز داده شده است.

بحرینی ادامه داد: چهار کمیته تخصصی درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دانشکده علوم پزشکی آبادان را برگزار می‌کنند و تمام تلاش خود را برای درمان این بیماران به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول