اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال/

بسکتبال شهرداری گرگان هفت‎تایی شد

در هشتمین هفته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در گرگان تعداد شکست‌های خود را به عدد هفت رساند.

بسکتبال شهرداری گرگان هفت‎تایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان عصر امروز در گرگان به مصاف تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر رفت و بازی را با نتیجه 69 بر 60 به میهمان خود واگذار کرد.

بسکتبال شهرداری گرگان با این باخت هفتمین باخت این فصل خود را در کارنامه‎اش ثبت کرد تا نارضایتی هواداران خود را بیش از پیش بیافزاید.

شهرداری گرگان این بازی را در حالی به میدان رفت که بازیکن جدید خود به نام نمانجا کواسویچ را در ترکیب اصلی خود داشت و دو تیم کوارتر اول را با یک بازی نزدیک و با نتیجه برابر 17 به پایان رساندند.

این بازی نزدیک و بسیار جنگنده در کوارتر دوم نیز ادامه داشت اما شهرداری گرگان با اجرای تاکتیک‎ها و تکنیک‎های مختلف توانست در پایان نیمه اول برتری را از آن خود کند و کوارتر دوم و به عبارتی نیمه اول با نتیجه 32 بر 28 به سود تیم شهرداری گرگان به پایان رسید.

اما شهرداری گرگان که نیمه اول را به خوبی پشت سر گذاشته بود روند نزولی‎اش همانند بازی‎های گذشته دوباره گریبانش را گرفت و کوارتر سوم با نتیجه 44 بر 42 به سود تیم ماهشهر به پایان رسید.

این روند نزولی تیم گرگان در کوارتر آخر هم ادامه داشت به طوری که پرتاب‎های بازیکنان گرگانی یکی پس از دیگری از دست می‎رفت و حتی اشتباهات بسیار ساده‎ای را در زیر سبد هم مرتکب می‎شدند تا میهمانشان در خانه به راحتی امتیازگیری کند.

در نهایت اسدالله کبیر با اجرای انواع تکنیک‎ها و تاکتیک‎ها نتوانست همتای ماهشهری خود را در خانه شکست دهد و این بازی با نتیجه 69 بر 60 به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهرداری گرگان در این بازی نوید فرهانی، کاوان قطبی، مجید قاسم‎زاده، محسن خسروی و نمانجا کواسویچ را به عنوان پنج بازیکن اصلی به میدان فرستاد.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول