اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور وزیر راه و شهرسازی

مجوز طرح مطالعاتی راه‌آهن بابل ـ سوادکوه صادر شد

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی مجوز طرح مطالعاتی راه‌آهن بابل به قائمشهر و سوادکوه صادر شد.

مجوز طرح مطالعاتی راه‌آهن بابل ـ سوادکوه صادر شد

حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: در نشستی که به اتفاق حجت‌الاسلام ناصری دیگر نماینده مردم بابل در مجلس شورای با وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد پیرامون توجه به کنارگذر جنوبی و کمربندی شمال بابل تاکید شد.

وی افزود: در این نشست با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد به‌زودی یک لاین کمربندی جنوبی بابل برای کاهش ترافیک به بهره‌برداری برسد.

نیازآذری بیان داشت: در بودجه سال جاری 72 میلیارد تومان ردیف اعتباری برای کمربندی جنوبی بابل در نظر گرفته شد که اعتبار چندانی به این پروژه اختصاص نیافت.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این نشست 15 میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی و آسفالت یک لاین کمربندی جنوبی بابل پیشنهاد شد که وزیر راه و شهرسازی با درخواست دو نماینده مردم بابل در مجلس موافقت کرد.

نیازآذری تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان بابل حدود 15 کیلومتر با راه‌آهن سوادکوه و قائمشهر فاصله دارد از وزیر راه و شهرسازی درخواست کردیم مطالعه و اجرای اتصال راه‌آهن سوادکوه به بابل را عملیاتی کند که آخوندی از مدیرعامل راه‌آهن کشور خواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن این موضوع محقق و اجرایی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای تامین قیر مورد نیاز آسفالت کمربندی شمال که توسط شهرداری بابل در حال اجرا است، خبر داد.

انتهای پیام/86009/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول