اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید فرماندار همدان از دفتر خبرگزاری فارس در استان

فرماندار شهرستان همدان از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در استان همدان بازدید کرد.

بازدید فرماندار همدان از دفتر خبرگزاری فارس در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق فرماندار همدان به همراه علیرضا بابایی مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان شامگاه دوشنبه از دفتر خبرگزاری فـارس در همدان بازدید کردند.

در این بازدید دو ساعته، فرماندار همدان به مسائلی پیرامون وظایف فرماندار، همدان و ظرفیت‌های توسعه همدان، عوامل توفیق و پیشرفت همدان، خاطرات خوب و بد دوران مدیریت، آسیب‌های رسانه‌ها و خبرنگاران و... پرداخت و با خبرنگاران فارس به گفتگو نشست.

قهرمانی‌مطلق در ابتدای سخنان خود خبرگزاری فـارس را رسانه‌ای ارزشی، با سرعت عمل بالا و دقت لازم در انعکاس اخبار دانست و گفت: خبرگزاری فارس نقش مؤثری در انعکاس صحیح اخبار در جامعه دارد و منبع موثقی در منابع خبری به شمار می‌رود.

وی انعکاس اخبار فرمانداری را از سوی خبرگزاری فارس مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خبرگزاری فارس در انعکاس سریع و صحیح اخبار جزو سه خبرگزاری برتر استان به شمار می‌رود که نشان دهنده حضور جدی خبرنگاران این رسانه در جلسات فرمانداری و علاقه آنها به رسالت خطیر اطلاع رسانی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کار فرمانداری به لحاظ اجرایی و وظایف محوله بسیار پیچیده‌ است و با همه دستگاه‌ها و نهادها ارتباط دارد و خبرگزاری فـارس نیز توانسته رسالت خود را در این زمینه به نحو شایست و بایسته انجام دهد.

سرپرست خبرگزاری فارس همدان نیز ضمن خوش آمد گویی از حضور فرماندار همدان از تعامل مطلوب و سازنده فرمانداری همدان با اصحاب رسانه قدردانی کرد و ابراز داشت: در دوران مدیریت شما به عنوان فرماندار همدان خللی در کار رسانه‌ای احساس نشد و ارتباط شما با رسانه‌ها بسیار کارساز بود.

احسان مطهری گفت: در دوره مدیریت شما چالش و مشکلی که در فرمانداری قابل تعریف باشد وجود نداشت، اما اقتضای تغییر و تحولات در هر دولت غیر قابل انکار است و فرمانداری نیز از این امر مستثنی نیست.

در این بازدید فرماندار همچنین از نزدیک با روند اجرایی و فعالیت این خبرگزاری از نزدیک آشنا شد.

مشروح این گفت‌وگو متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89003/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول