اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر

ماهان تندیس قم در اندیشه انتقام از منصوری قرچک

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته سیزدهم و پایانی از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری انتقامی به مصاف منصوری قرچک می‌رود.

ماهان تندیس قم در اندیشه انتقام از منصوری قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن حسن‌زاده و شاگردانش هنوز خاطره تلخ شکست در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن شهدای هفتم تیر شهر قرچک برابر تیم منصوری را از یاد نمی‌برند، شکستی که منجر به از بین رفتن شانس قهرمانی نماینده فوتسال قم در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد.

در لیگ چهاردهم، تیم صبا نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود و تا هفته پایانی صدرنشین قاطع لیگ برتر بود اما در هفته پایانی در سالن هفتم تیر قرچک شش بر دو به تیم منصوری باخت تا قهرمانی را به تیم گیتی‌پسند اصفهان تقدیم کند.

حالا یک بار دیگر تاریخ تکرار شده و این بار محسن حسن‌زاده و شاگردانش در ترکیب تیم ماهان تندیس قم قصد رویارویی با تیم فوتسال منصوری قرچک را دارند، دیداری که از هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر پانزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

ماهان تندیس قم بعد از اینکه در دوازدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر تیم راه ساری انتهای جدولی به پیروزی رسید، حالا پرانگیزه‌تر شده و به فکر جبران امتیازات از دست رفته در میهمانی تیم منصوری قرچک است.

هفته‌های سپری شده از بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت شش شکست در کارنامه ماهان تندیس قم همراه بوده و حالا این تیم در فکر این است که بتواند با کسب ششمین پیروزی این فصل در هفته پایانی دور رفت، تعداد پیروزی‌های خود را با تعداد باخت‌ها مساوی کند.

با پیروزی پرگل ماهان تندیس قم در دیدار هفته دوازدهم برابر تیم راه ساری، تاکنون پنج پیروزی در کارنامه نماینده قم به ثبت رسیده است و حالا ماهانی‌ها در ششمین بازی خارج از خانه قصد کسب پیروزی دیگری را در مصاف با تیم رده پنجمی منصوری قرچک دارند تا با عبور از سد این تیم غم باخت‌های اخیر را از یاد ببرند.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال، دیدارهای هفته سیزدهم و پایانی از دور رفت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه و جمعه هفته جاری به انجام خواهد رسید و طی آن ماهان تندیس قم از ساعت 16 عصر جمعه بیست و دوم آذر‌ماه در سالن هفتم تیر قرچک برابر تیم فوتسال شهید منصوری این شهر به میدان می‌رود.

تیم فوتسال شهید منصوری هم‌اکنون با 21 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور جای داشته و تیم 16 امتیازی ماهان تندیس قم در رده نهم قرار دارد.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول