اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک بسکتبال

کاله مازندران میهمان پتروشیمی بندر امام است

در هفته هفتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور بسکتبالیست‌های کاله مازندران در خارج از خانه میهمان پتروشیمی بندر امام هستند.

کاله مازندران میهمان پتروشیمی بندر امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته هفتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز سه‌شنبه در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود.

شهرهای آبادان، بندر امام، کرمانشاه، تهران، مشهد مقدس و کرج میزبان حریفان خود هستند.

کاله تنها نماینده بسکتبال مازندران هم میهمان پتروشیمی بندر امام است تا پس از هفته‌ها ناکامی که هفته گذشته با پیروزی معاوضه شد با انگیزه لازم مقابل این تیم صف‌آرایی کند.

کاله مازندران قهرمان فصل گذشته این مسابقات و مدافع عنوان قهرمانی که در هفته نخست لیگ دسته یک با شکست طرح ثامن مشهد، شکست متوالی مقابل نفت آبادان، شهرداری تبریز، مس کرمان و بهشت هیرکان را در کارنامه خود دید، در هفته ششم توانست در خانه با نتیجه 86 بر 62 از سد وحدت آریا تهران بگذرد.

شاگردان علی سارنگ این هفته نیز بازی سخت خانگی را پیش رو دارند و با عزمی راسخ امیدوارند تا سومین پیروزی خود در این مسابقات را جشن بگیرند.

پتروشیمی بندر امام هر چند هفته گذشته را با نتیجه 86 بر 77 به مس کرمان واگذار کرد ولی به هیچ وجه نمی‌خواهد در خانه امتیازات این دیدار حساس را به حریف خود تقدیم کند.

کاله مازندران هم‌اکنون پس از انجام شش بازی با کسب دو پیروزی و چهار شکست هشت امتیازی بوده و در رده نهم جدول جای دارد.

به گزارش فارس، پتروشیمی بندر امام نیز با کسب سه پیروزی و سه شکست از شش بازی گذشته خود با کسب 9 امتیاز در رده ششم جدول 12 تیمی این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول