اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قم:

اتصال راه‌آهن به سلفچگان موجب افزایش سرمایه‌گذاری می‌شود

معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: اتصال راه‌آهن به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان موجب جذب سرمایه‌گذاران می‌شود.

اتصال راه‌آهن به سلفچگان موجب افزایش سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد دلاوری در جلسه بررسی وضعیت پروژه اتصال راه‌آهن سراسری به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به مزیت‌های اقتصادی منطقه ویژه سلفچگان گفت: این منطقه به عنوان بندر خشک و مهمترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به پایتخت و به منظور جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی موقعیت بسیار ویژه و ممتازی در شاهراه ترانزیتی کشور دارد.

وی افزود: در همین راستا پروژه اتصال راه‌آهن سراسری به این بندر خشک به طول هشت کیلومتر یکی از اولویت‌های توسعه این منطقه به حساب می‌آید و در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارات ملی این پروژه را تکمیل کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار قم با بیان اهداف اتصال منطقه به راه‌آهن سراسری اظهار داشت: حمل و نقل سریع و ایمن محصولات تولیدی و به دنبال آن افزایش ثروت ملی و توسعه اقتصادی، کاهش هزینه‌های حمل و تولید به منظور ورود به بازارهای رقابتی جهانی و افزایش اشتغال و تولید از دیگر مزیت‌های این پروژه است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این پروژه در بخش زیرسازی حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل روسازی و ریل‌گذاری پروژه توسط راه‌آهن کشور اجرا می‌شود و امیدواریم با جذب به موقع اعتبارات، زیرسازی پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول