اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره میراث فرهنگی کاشان خبر داد

تعطیلی 3 شرکت خدمات مسافرتی فاقد مجوز در کاشان

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از تعطیلی سه شرکت خدمات مسافرتی فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

تعطیلی 3 شرکت خدمات مسافرتی فاقد مجوز در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهران سرمدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برخورد با مؤسساتی که بدون اخذ مجوزهای لازم به ارائه خدمات به گردشگران، مسافران و شهروندان کاشانی می‌پردازند خبر داد و اظهار داشت: برخورد با فعالیت افرادی که در اماکن عمومی و شخصی در قالب و عناوین گردشگری به صورت غیر مجاز به خدمات‌دهی به گردشگران و مسافران مشغول هستند یکی از وظایف حوزه گردشگری این اداره محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با اینگونه مؤسسات و افراد در راستای اجرای قانون و به استناد ماده سه آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و زیارتی مصوب سال 80 و نیز ماده 24 آیین‌نامه ایجاد اصلاح تکمیل، درجه‌بندی و نرخ گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آنها مصوب سال 68 هیئت وزیران صورت می‌‌گیرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان، تعطیلی سه شرکت پس از دریافت مهلت 10 روزه از طرف اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی که به ارائه خدمات مسافرتی به شهروندان می‌پرداختند و نیز صدور اخطاریه برای دو شخص که در سطح شهرستان به فعالیت در زمینه اجاره منازل شخصی به مسافران مشغول بودند را از نتایج بازرسی‌ها در این عرصه دانست.

سرمدیان از کسانی که علاقه‌مند به اشتغال در این زمینه هستند دعوت کرد تا با مراجعه به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/2406/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول